13 Reacties

5 jaar geleden

Welk model is het?

5 jaar geleden

Welk model is het?
Cybex

5 jaar geleden

De gordeltjes van mijn maxi cosi (pebble) waren ook gelig toen ik hem van zolder haalde. Alles losgepeuterd en flink wat vlekkenverwijderaar erop. toen uitgewassen en ze lijken weer als nieuw

5 jaar geleden

Reactie op babysept20

Cybex
Daar zijn ook weer verschillende modelletjes van toch? Ik weet dat ze van Maxi-Cosi nog weleens onderdelen verkopen maar vaak wel op typenummer/model afgestemd.

5 jaar geleden

Oh kun je dat vervangen dan?

5 jaar geleden

https://youtu.be/usZruoIlSAY Misschien heb je hier iets aan?

5 jaar geleden

Ik heb ook een 2e hands maxi cosi. De gordels waren volledig bruin door spuug van de kinderen van mijn zus. Ik heb deze gordels eruit gehaald en in bak met soda en wasmiddel gelegd. Zien er nu als nieuw uit, en ruiken heerlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Amonives

Ik heb ook een 2e hands maxi cosi. De gordels waren volledig bruin door spu ...
Thanks! Heb ik nu ook gedaan, zoek de verschillen 😄

5 jaar geleden

Reactie op Amonives

Ik heb ook een 2e hands maxi cosi. De gordels waren volledig bruin door spu ...
Kun je van elke maxi cosi die gordels eruit halen dan? Van een maxi cosi cabriofix ook? Weet je dat toevallig? Ik dacht namelijk dat je die niet eruit kon halen.

5 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Kun je van elke maxi cosi die gordels eruit halen dan? Van een maxi cosi ca ...
Hoi Toosje, ik heb het even opgezocht voor je, en dat kan. Op youtube staat deze handleiding voor de cabriofix: https://www.youtube.com/watch?v=usZruoIlSAY Overigens heb ik de gordel niet volledig losgemaakt bij mijn Maxi Cosi Pebble, maar het uiteinde laten zitten en de gordel in een bak met soda en wasmiddel gehangen terwijl deze nog vast zat. Dat werkt wat gemakkelijker. Succes!

5 jaar geleden

Hier ook een tweede hamds, gordels waren geel bruin verkleurd. Zover mogelijk los gehaald en lang gemaakt. In een bak biotex met kokend water laten hangen en zijn weer als nieuw. Perfect!
Hallo ik ben mijn gordels kwijt van mijn maxi cosi waar kan ik er nieuwe kopen ??? Kan iemand me helpen aub.