9 Reacties

Is het trandate dat je gekregen hebt ? Liefs Kim

5 jaar geleden

Ik had het in het begin ook, maar is bij mij vanzelf weg getrokken

5 jaar geleden

Welke medicatie heb je gekregen? Ik heb methyldopa en was hiervan de eerste dagen ook heel erg moe... ging gelukkig gewoon over. Lichaam moest even wennen :)

5 jaar geleden

Klinkt bekend. Ook 33wk en ook net begonnen met methyldopa. Moe hoofdpijn en wattig hoofd ( zo noemde gynaecoloog het) Hij waarschuwde mij ook ervoor. Eerste week zal je waarschijnlijk alleen willen slapen en geen auto kunnen rijden, eerder stoppen met werken. Maar geef eraan toe want je hebt het nodig. Maar heke dagen slapen dat kan ik zeker niet.wel komt er soms ineens mannetje met hammertje langs die mn oogleden wil dichtslaan 😜. Nog nooit gehad zo. En nu al 2 nachten weer klaarwakker 🤷‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️. Heb jij dat ook?

5 jaar geleden

Ik heb ook Methydopa 3x daags sinds week 19 ongeveer (nu week 29). Kapot moe toen. Maar dat trekt idd na een weekje wel weer weg.

5 jaar geleden

Idd, ik heb ook methyldopa. Fijn om te horen dat het weer weg kan trekken! Ik had afgelopen dagen voor het laatst gewerkt, moet alleen nog wat computer werk doen maar doe dat thuis. Zal wel auto moeten rijden naar zkh etc maar dat is te doen hoor, ik zorg dat ik dan goed wakker ben (niet vanaf bank gelijk in auto etc). Eerste nacht veel wakker geweest, 2e nacht als een roos geslapen, ben benieuwd.. Zijn er onder jullie ook die al weten eerder ingeleid te gaan worden?

5 jaar geleden

Ja hoor vanaf begin methyldopa gekregen eerste dagen extreem moe wist niet wat mij overkwam en hoe ik überhaupt iets kon doen. Sliep so overal na tijdje gewend

5 jaar geleden

Reactie op Annepannekoek

Idd, ik heb ook methyldopa. Fijn om te horen dat het weer weg kan trekken! ...
Week 38 inleiding bij mij.

5 jaar geleden

Ik herken dit zo! Ben nu in 1 week van 3 tabletten per dag naar 18 gegaan en nog zakt die amper dus ik denk dat het binnen 1 a 2 weken inleiden wordt.(ben nu bijna 36 weken zwanger). Had het me heel anders voorgesteld de laatste weken omdat het hiervoor eigenlijk supergoed ging