50 Reacties

5 jaar geleden
Tot op heden nergens last van. Ben nu 5+2.. Is me tweede zwangerschap. Bij de eerste ook nergens last van gehad. Op alleen vermoeidheid na dan..

5 jaar geleden
Ik ben nu 5+3 weken en heb ook regelmatig wat krampjes/ lichte buikpijn. Ik heb dat vooral als ik naar de wc ben geweest om te plassen. Ook als ik wat gegeten heb. Mijn buik is ook wat opgezet.

5 jaar geleden
Yes, hier ook. 3+6 en heb rugpijn zoals altijd tijdens mijn menstruatie. Hoop niet dat het aanhoudt, normaal zat ik al aan de Aleve Feminax 😂

5 jaar geleden
Zeker herkenbaar. Vooral die lage onderrug pijn! Doen de hormonen, waarschijnlijk dus niks aan het handje 🙏🏻

5 jaar geleden
Ja heel erg! Kan spontaan echt super buikpijn en rugpijn krijgen, moet soms ook echt wat innemen

5 jaar geleden
Jup.. Hebben de meeste geloof ik.. Ik heb ook menstruatiekrampen en pijn en de locatie wisselt van onderbuik midden naar links onder dan weer achter me navel (dat zijn dan weer de darmen waar een voorraadje wacht :p) en ook onderrug en zij.. Je baarmoeder zet zich uit en maakt zich helemaal klaar voor de groei en bescherming van de baby.. Bij 9 weken is het ongeveer zo groot als een sinaasappel las ik. Je organen in je onderbuik worden opnieuw 'gerangschikt' vandaar ook het vaak plassen je baarmoeder drukt tegen je blaas aan. Logisch dat het kwaaltjes geeft. Hoort erbij! 🍀♥️🤰🏻

5 jaar geleden
Ik ben ongeveer 4 a 5 weken en Heb vandaag bloed verloren en menstruatiepijn... Internet vertelt zoveel, zou dit schadelijk zijn?

5 jaar geleden
Absoluut. 5+6 vandaag. Heb het soms zo erg dat ik dan bijna zeker weet dat het een miskraam wordt.. maar dan zit alles er gelukkig nog in. Ik heb het veel erger dan wanneer ik ongesteld was, dan had ik heel licht wat kramp op de eerste dag. Met 5+4 had ik het zo erg dat ik door de kamer moest lopen en ademhalingsoefeningen moest doen om ‘m door te komen zeg maar... maar alles gaat nog steeds goed.

5 jaar geleden
Reactie op Mbh92
Tot op heden nergens last van. Ben nu 5+2.. Is me tweede zwangerschap. Bij ...
Ik heb tot op heden nergens last van. Ben nu 4+5. Alleen erg moe en kortademig als ik het huishouden doe. Het maakt mij wel onzeker dat ik verder nergens last van heb! Dit is de eerste zwangerschap, dus allemaal erg spannend!

5 jaar geleden
Zo fijn om hier terug te lezen hoe dit voor anderen is. Dat is toch echt anders dan online! De mensen die van onze zwangerschap nu weten, die hebben dit nooit gehad.. maar ik dus ook! Net voor ik ongesteld moest worden begon het al! Dus met 4 weken!

5 jaar geleden
Yep ik ook!
Maakte me er eerst zorgen over, dit is mijn eerste zwangerschap, dus geen idee dat dit erbij hoort. Totdat ik deze topic las
Bedankt daarvoor!😁
Ook heb ik veel last van mijn darmen, moet de hele tijd scheetjes laten 😅 En moe, pffff. Maar dat is dus allemaal heel normaal en ik ga niet klagen, ben veel te blij dat ik zwanger ben 🥰🥰

5 jaar geleden
Ja hier ook hoor! Ben nu 5+2 en afgelopen week veel buikpijn gehad, wordt nu minder. Herken het ook niet van vorige 2 zwangerschappen, alles voelt anders 🤷🏼♀️