224 Reacties

4 jaar geleden

Als de 2e echo goed lijkt. Dus ongeveer 9-10 weken....

4 jaar geleden

Wij hebben het met 8 weken en 1 dag verteld aan onze ouders... Een stuk vroeger dan we in eerste instantie in gedachten hadden, maar ik kon niet nog langer liegen tegen mijn moeder 😂

4 jaar geleden

Haha hier hetzelfde! Ben 6+2, maar je zou zeggen dat ik al een aantal maanden onderweg ben. Ik wil het vertellen na de eerste echo. Ik ben dan 8+3.

4 jaar geleden

Wij gaan het volgende week 8/9 februari aan ouders vertellen dan ben ik ruim 6 weken zwanger, en de week erop de broers/zus. En later na 12 weken echo de rest

4 jaar geleden

Hier het zelfde 🙈 Kan het haast niet meer verbergen... wilde eigenlijk wachten tot de 11/12 weken echo net zoals bij onze 1e dochter maar dat ga ik niet redden vrees ik 🤣

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+4 weken en we gaan aanstaande zaterdag aan opa en omas vertellen. Het is ook heel moeilijk om geheim te houden en je wilt het goede nieuws met je familie delen. Maar de rest mag nog wachten, vrienden en vere familie. We denken pas na 12 weken dat we dit gaan doen.

4 jaar geleden

Wij hebben het met 7 weken verteld. De echo was goed, hartje klopte mooi! Dan is de kans op een miskraam klein. En vaak als je een miskraam krijgt, vertel je het ook. Dat was onze manier van denken. 🙈🙂

4 jaar geleden

Ik zit daar dus ook nu elke dag mee... wnnr vertel ik het wie. Mn buik is ook nogal dik. En ik ben beroerd... Ben ong bijna 7 weken. Ik denkkkk rond week 10 aan de moeders. Week 12 of iig na vaste termijn echo aan mijn dochter. En de rest vd familie vrienden en op mijn werk. Als ik het nog 3 weken trek dan...

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken en 5 dagen. Nabije familie en vrienden weten het. Ook 2 collega's waar ik veel mee samenwerk weten het (ze zien gewoon dat ik moe ben, ze moesten lachen toen ik het vertelde omdat ze al zoiets vermoedde). Verder hou ik het stil tot na de nipt test.

4 jaar geleden

Aan familie en goede vrienden denk ik zodra ik de 8 weken echo heb gezien maar weet 't nog niet zeker. Heel lastig!! Aan vrienden (fb bv) denk ik pas wanneer ik stuk verder ben. Blijf het toch spannend vinden.. 🙊 Een handjevol weet het al maar ik durf niet te enthousiast te zijn!

4 jaar geleden

A.s dinsdag eerste echo, dan ongeveer 8.5 week. Mijn ouders weten het al vanaf week 6, als deze echo goed is mag de wereld het ook weten. Heb nu al moeite met niks verklappen op de voetbal en omgeving, vooral omdat het geen geheim was dat we graag kids willen en ik er normaal altijd ben hahaha..

4 jaar geleden

We hebben over 3 weken een echo, ik ben dan naar verwachting 8 weken zwanger. Als alles goed lijkt vertellen we het dan aan onze ouders, broers & zussen. Met de rest wachten we tot we de termijn echo hebben gehad dus tussen de 10 en 12 weken!

4 jaar geleden

ik ben nu 6,4 weken maar kan mijn mond niet houden dus hebben het tegen onze ouders wel al gezegd. maar de rest word pas met 12 weken.. vind het heel moeilijk.. ook hier al een behoorlijke opgeblazen buik maar loop ookal in mn zwangerschapsbroeken want normale zitten niet meer lekker....

4 jaar geleden

Volgende week ben ik 8 weken en heb ik een echo. Als alles goed is dan vertellen wij het diezelfde avond en weekend onze ouders en broers/zussen. Er zijn al wel een handjevol mensen die het weten helaas. Maar het valt eenmaal erg op als ik niet drink, niet op de voetbal te vinden ben en onder de puistjes zit haha. Ene kant jammer want had liever gewilt dat onze ouders het eerst horen maarja. Gelukkig gaan ze er discreet mee om.

4 jaar geleden

Wij hebben het vrijdag aan ons zoontje verteld is 7 jaar en ‘supportert’ al 11 maanden mee voor een broertje of zusje dus vonden we dat hij het als eerste mocht weten 🤗! Nu vrijdag hebben we de eerste echo, dan 8+4 denk ik, als die goed is vertellen we het aan onze ouders dit weekend, de rest mag nog eventjes wachten 😊💕

4 jaar geleden

Reactie op diebke

Wij hebben het vrijdag aan ons zoontje verteld is 7 jaar en ‘supportert’ al ...
Ik wil t mijn dochter ook als eerste zeggen. Zo had ik t in mijn hoofd. Tot ik dacht van nee want dan weet heel de wereld het 😅 en voor ik het oma kan vertellen heeft zij dat al gedaan hahaa

4 jaar geleden

Mijn ouders en broer wisten het snel ivm medisch ben, en hun altijd voor mij klaar staan. Mijn schoonouders en schoonbroertje weten het niet en willen we met 10 weken ongv vertellen (ben nu 8 weken + 2 dagen). Als hun het weten dan vertellen we rond 11 a 12 weken rest van familie en vrienden 😊.

4 jaar geleden

Ik heb het de vorige zwangerschap met 5 weken verteld aan de familie, helaas liep dat op een miskraam uit. Nu zijn we wat terughoudender, mijn beste vriendin weet het en een collega.. vandaag exact 7 weken denk dat als de echo met 8+5 goed is, we het aan mijn familie vertellen en met de 2de echo 11 weken zijn familie. Dit omdat we bang zijn dat als het mis gaat zijn oma zich te veel druk gaat maken en dat is in haar conditie niet zo goed.

4 jaar geleden

Wij hebben het mijn ouders verteld toen ik 5+1 was. De schoonouders zijn volgende week aan de beurt. Over precies 2 weken hebben we de 1e echo (dan precies 8 weken) en dan vertellen we het de broers en zussen. Verder zien we het wel!

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik wil t mijn dochter ook als eerste zeggen. Zo had ik t in mijn hoofd. Tot ...
We hebben hem deze week speciaal zoveel mogelijk hier gehouden zodat hij de familie niet teveel ziet 🤣 maar ik vertrouw erop dat hij gaat zwijgen want hij vindt het eens zo spannend om het dit weekend bekend te mogen maken.. het is nu ons geheim 😆