224 Reacties

4 jaar geleden

Mooi dat je het verteld hebt en dat ze positief reageerden! Ik ben nu 8+3 en niemand weet het eigenlijk nog behalve 1 vriendin en mijn baas die wist het als eerste dus omdat ik geen zin had om steeds te liegen. Eigenlijk wel raar dat familie enz het nog niet weet maar voelt voor mij ok

4 jaar geleden

Wij hebben tot na de eerste echo gewacht (geeft een fijn gevoel dat die goed is). Het is onze eerste kindje dus alles is spannend en nieuw en over het "wanneer vertellen aan familie" al discussie gehad haha. Mijn vriend wou tot de 12 weken echo wachten maar ik zie mijn ouders elke dag en ik vind het met de dag moeilijker. Zondag a.s. gaan we het tijdens uit eten vertellen, met allemaal leuke kadootjes voor de familie. Ik zit dan op 9+6. Vrienden mogen nog even wachten tot na de termijn echo.

4 jaar geleden

Vandaag echo gehad!! 8+4 week.. 12 maart termijn echo dan horen we de exacte datum! Ook dat weekend gaan we het bekend maken ook aan onze kids! Nog zo lang wachten... De echo zag er goed uit. Het hartje klopte goed. Zo het nu was kon verwachte ze niet dat het nog mis ging. Maar de cadeautjes om het de kids te vertellen zijn nog niet binnen dus besloten te wachten tot na 12 maart!

4 jaar geleden

Ik woon in Cuba en hier verteld iedereen het meteen! Na 2/3 weken al! En waarom ook niet? Ik vind het fijn dat iedereen vanaf dag 1 met mij mee geniet!

4 jaar geleden

Reactie op Francisca Cuba

Ik woon in Cuba en hier verteld iedereen het meteen! Na 2/3 weken al! En wa ...
Bij ons ook hoor met mij eerst wist ik pas met 8weken en met deze zwangerschap wist ik bij 2weken maar ik heb niet aan iedereen verteld wel de belangrijken mensen om me heen “Bij ons zeggen ze als het geschreven staat dat het mis gaat het gaat mis en anders niet” Je kan dat niet weten beste is op positieve te blijven natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op I.M.A.J

Bij ons ook hoor met mij eerst wist ik pas met 8weken en met deze zwangersc ...
Familie en vriendinnen van mij weten het ook wel! Ook voor de steuj mocht het mis gaan.. steunen ze ons ook!

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag aan de dochter van mijn vriend verteld en daarna aan onze vrienden en familie. We zijn nu 11 en een halve week. Morgen ga ik het op mijn werk vertellen 😁

4 jaar geleden

Wij gaan het toch vertellen aangezien ik echt al iets dikker aan het worden ben en mijn smoezen op zijn dat ik met de carnaval bv nog steeds niet kan drinken. We hebben 2 flessen wijn gekocht en zelf etiketten besteld met een leuke echo foto en tekst erop als het goed is zijn deze zaterdag binnen en willen het dan ook gaan vertellen. We zijn erg benieuwd naar de reacties

4 jaar geleden

Familie direct , beste vrienden 6 weken de rest gaan we rond 12 weken vertellen

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag aan de dochter van mijn vriend verteld en daarna aan ...
Oo wat een leuk rompertje waar heb je die gekocht als ik vragen mag😇

4 jaar geleden

Reactie op Heuveltje91

Oo wat een leuk rompertje waar heb je die gekocht als ik vragen mag😇
Rompertje gewoon van de action, maar hebben met zo een transfervel de tekst erop gezet 👍😁

4 jaar geleden

Rompertje gewoon van de action, maar hebben met zo een transfervel de tekst ...
Leuk gedaan

4 jaar geleden

Op Valentijnsdag het aan onze ouders en broer en zus verteld. De rest laten we het pas na 12 weken weten. Nu 8 w + 6 dagen.

4 jaar geleden

Vandaag aan de hele familie minus 2 verteld (die konden niet). We hadden al een groot feest gepland om andere dingen te vieren en dit er eigenlijk gewoon bij geschoven.😅 Voelt heel fijn!😍😊 (Bijna week 11, dinsdag termijn echo).

4 jaar geleden

Wij hebben het gelijk na een positieve test op 10 januari aan onze ouders en broers en zussen verteld. Ook aan onze beste vriend en vriendin. Ben nu 10 weken zwanger en 10 maart de termijn echo. Daarna vertellen wij het met trots aan de rest van onze familie en vrienden. Echt zin in!

4 jaar geleden

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer mogen zien op de echo. Wrs na de vorige echo met 6.6 gestopt. Het vruchtje zit er nog wel in

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
Veel sterkte♡

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
Jeetje wat enorm heftig zeg heeel erg veel sterkte gewenst 😘

4 jaar geleden

Dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
😥 heel veel sterkte