224 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
Heel veel sterkte wat een vreselijk nieuws

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
Pff wat heftig, heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Jaaaa net de eerste en gelijk termijnecho gehad鉂も潳馃槏 wat een mooi minimensje weer in mijn buik. Zo blij馃グ

4 jaar geleden

Reactie op HenrietteH87

Jaaaa net de eerste en gelijk termijnecho gehad鉂も潳馃槏 wat een mooi minimensje ...
Waauw leuk gefeliciteerd hoever ben je xxxx

4 jaar geleden

Reactie op Nancy-26

Waauw leuk gefeliciteerd hoever ben je xxxx
Vandaag 11 weken 馃榾

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
Heel veel sterkte!!

4 jaar geleden

Wij hebben het afgelopen zaterdag verteld aan mijn schoonouders en zondag aan mijn schoonbroer en zus, a.s zaterdag vertellen wij het aan de oudste en de jongste die ziet het dinsdag 3 maart met de termijn echo. We kregen hele leuke reacties. Eerst wilden we echt wachten tot we de uitslag van de NIPT test binnen hadden maar aangezien de carnaval en ik altijd wel in ben voor een 馃嵑 met kerst al smoesje ook met dingen die ik mag eten waar ik altijd juist dol op ben met oud en nieuw geen champagne. Smoesjes raken op.

4 jaar geleden

Ga het dit weekend eindelijk me ouders vertellen dan 10 weken + 5 dagen. Vind het heel spannend, maar kan dan eindelijk mezelf weer zijn en hoef geen smoesjes meer te verzinnen. Word hun eerste klein kind 馃グ

4 jaar geleden

Week of 12/13 denk ik 馃

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Het weekend iedereen verteld. Helaas vandaag met 9 weken geen hartje meer m ...
Veel sterkte

4 jaar geleden

Dankjewel as woensdag curretage

4 jaar geleden

Ouders echt vlak na de positieve test, broers/zussen, beste vrienden rondom 9 weken. Collega's met 7 weken al vanwege misselijkheid. De rest vertellen we het na vrijdag als de echo positief is , dan ben ik rond de 10 weken. Bij de eerste wilde ik perse tot 12 weken wachten, dat doe ik mezelf niet meer aan. Op social media wacht ik er wel nog even mee.

4 jaar geleden

Wij hebben het vandaag aan de dochter van mijn vriend verteld en daarna aan ...
Hoeveel sep ben je uitgerekend? Ik ben ook in sep uitgerekend

4 jaar geleden

Net de termijnecho gehad, 10+4 ik twijfel of ik het al aan iemand zal vertellen of wachten op de uitslag van de nipt. Maar ik ben zo blij en dik HAha dus wordt lastig nog 2 weken wachten

4 jaar geleden

Met 12 week bekend gemaakt aan de rest van de familie en vrienden! Kon het niet meer verbergen ook!

4 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Met 12 week bekend gemaakt aan de rest van de familie en vrienden! Kon het ...
De zoons van mijn vriend!

4 jaar geleden

Wij hebben het pas met 16 weken verteld. Aan familie wel wat eerder maar zo lang mogelijk voor onszelf gehouden 馃А

4 jaar geleden

10 weken met familie, 12 weken op school en Facebook krijgt het na de 20 weken scan te horen

4 jaar geleden

Als alles goed blijft gaan vertellen wij het onze kids met 11-12 weken ongeveer. Ik wil ze niet weer teleurstellen, de vorige keer na een goede echo van 8 weken verteld maar een erna een miskraam. En daarna aan alle familie enz