8 Reacties
6 jaar geleden
Lange levertijden en slechte klantenservice. Vertraging is niet erg maar Babydump heeft het van het kastje naar de muur sturen tot een kunstvorm verheven.
Daarnaast is de klantenservice niet empatish, onprofessioneel, onvriendelijk en schuiven het probleem af.
Nooit meer bestel ik iets bij Babydump.
6 jaar geleden
Vond de meubels die in de winkel stonden ook redelijk gammel, daar waren er ook veel met ‘scheve’ deurtjes en lades...
6 jaar geleden
De meubels zijn niet babydump eigen merken. Alle meubels hebben een eigen merk en kan je ook online bestellen. Dus als echt gammel is dan ligt dat meer aan het merk dan aan babydump. Hooguit de service van babydump kan slecht zijn. Wij hebben er ook besteld en tot nu toe nog geen problemen. Wij zijn er heen gegaan omdat mensen om ons heen positief erover waren.
6 jaar geleden
Reactie op Th0mas213
Hi Sylvia, wij hebben deze set ook op het oog. Is de situatie inmiddels opg ...
Hoi Thomas, inmiddels is het probleem deels opgelost. Het enige wat er nog niet kloppend is, is dat de soft close niet werkt. Dat nemen wij maar voor lief...Verder erg tevreden!
3 jaar geleden
Wij hebben onze babykamer ook daar gekocht en was geen uitverkoop oid. Bij ons is er een stuk van de kast af. En deuren zitten gammel erin. Contact gehad en gaven onszelf de schuld met het in elkaar zetten. Dat er een stuk af was zag ik toen ik het uit de doos haalde. Dus is het nu ons woord tegen dat van hun.