Miskraam ?

Isabellejansen
2 maanden geleden
Volgen
Lieve dames, Sinds gisteren rond 17:00 uur begon ik te bloeden (niet veel) maar wel iets waar ik me zorgen over maakte. Dit maakte mij erg onzeker, ook had ik wat menstruatie schroef pijn. Ik wilde graag zekerheid, en heb contact opgenomen met mijn verloskundige. Zij heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Nu kwam er uit de echo, dat er in het vruchtzakje geen vruchtje zit.. Ik zou naar mijn berekening 7 weken zwanger zijn. Nu is mijn vraag, zijn er meer dames die dit hebben meegemaakt ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Isabellejansen
2 maanden geleden
*menstruatie achtige (excuus)
  • Rapporteren
Jooske-24
2 maanden geleden
Niet meegemaakt en hoop het ook niet mee te maken (Ben ook 7 weken). Maar ik wilde je graag sterkte wensen. Wat verdrietig voor je! Heel veel sterkte gewenst.
  • Rapporteren
jai
2 maanden geleden
Jeetje wat heftig zeg! Nee dit zo niet mee gemaakt. Wel bij de vorige zwangerschap met 7 weken een miskraam gehad hartje was gestopt met kloppen . Met pillen opgewekt want kwam niet vanzelf los . Heel veel sterkten deze komende tijd! 💖
  • Rapporteren
fiep-24
2 maanden geleden
Heel erg naar voor je.. ik heb dit in oktober 2019 gehad bij mijn eerste zwangerschap. Bij de echo rond 9 weken kwamen we er achter dat er geen vruchtje in de vruchtzak zat. Blighted ovum heet dat. Heel veel sterkte!
  • Rapporteren
Aliice
2 maanden geleden
Wat vervelend is dat zeg een boel emoties! Ik heb dat zelf ook meegemaakt, maar bij mij is dat toch goed afgelopen! Dacht toen 9 weken te zijn en was ook alleen een leeg vruchtzakje. Dan stort het even in. Week later voor controle terug komen en door te geven hoe we het wilde eindigen. Bleek er toch vruchtje te groeien met hartslag. Dus was veel minder ver dan gedacht. Nu is het een gezonde dochter van 1,5. Moet ik er wel bijzeggen dat ik heel onregelmatig ben.
  • Rapporteren
Isabellejansen
2 maanden geleden
Reactie op Aliice
Wat vervelend is dat zeg een boel emoties! Ik heb dat zelf ook meegemaakt, maar bij mij is dat toch goed afgelopen! Dacht toen 9 weken te zijn en was ook alleen een leeg vruchtzakje. Dan stort het even in. Week later voor controle terug komen en door te geven hoe we het wilde eindigen. Bleek er toch vruchtje te groeien met hartslag. Dus was veel minder ver dan gedacht. Nu is het een gezonde dochter van 1,5. Moet ik er wel bijzeggen dat ik heel onregelmatig ben.
Ah goed afgelopen dus! 💕🤞🏼 Had je toevallig ook bloedverlies en af en toe krampen ?
  • Rapporteren
Babyn02
2 maanden geleden
Vandaag ook echo gehad met 7+2 en ook een lege vruchtzak.. volgende week weer een echo en daarna bepalen hoe het te eindigen.. Sterkte!
  • Rapporteren
Pauline-25
2 maanden geleden
Oh nee dit maakt me bang... Ik ben morgen 7 weken en heb pas volgende week donderdag een echo. Ik heb in November al een miskraam gehad aan 5 weken en ben nu ongelooflijk bang dat er deze keer ook iets zal misgaan...
  • Rapporteren
Aliice
2 maanden geleden
Reactie op Isabellejansen
Ah goed afgelopen dus! 💕🤞🏼 Had je toevallig ook bloedverlies en af en toe krampen ?
Ja nog eeuwig dankbaar voor. Nee ik heb toen geen overduidelijke krampen gevoeld en ook geen bloedverlies. Wil je in ieder geval veel kracht toewensen !
  • Rapporteren