25 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik... Ik heb het toevallig net gegoogled 🙈... Het schijnt normaal te zijn omdat de baby druk legt op de darmen. Advies is om 6 kleine maaltijden te eten i.p.v. 3 grote...

5 jaar geleden

Nu 35 weken en idd ook al een paar dagen last van misselijkheid en niet fit voelen. Denk dat het te maken heeft met het aantal hormonen die nu weer opspelen... lichaam heeft op dit moment veel hormonen nodig om naar het eind van de zwangerschap te komen

5 jaar geleden

Ja! Ik ben morgen 36 weken en ben ook steeds vaker weer een beetje misselijk..

5 jaar geleden

Ja hier precies hetzelfde!

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, ongeacht wat ik eet of drink. Ook last van “opvliegers” toevallig? Ik zweet me rot, ook nu het juist weer afkoelt.

5 jaar geleden

Idem hier.

5 jaar geleden

Ik ben morgen 35w en heb dit ook al een paar dagen ook met die warmte ik zit me zelf echt in de weg en voel me ook heel naar

5 jaar geleden

Ik heb hier ook last van 35+1 nu...

5 jaar geleden

Ik ben 36+3 en ben ook misselijk en erg zwak. Alles is teveel. Wil graag wat dingen doen in huis, maar het lukt gewoon niet.

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, ongeacht wat ik eet of drink. Ook last van “opvlieg ...
Ja heel erg😔

5 jaar geleden

Ja ik heb er sws de hele zwangerschap last van gehouden in de ochtend. Maar ik merk dat ik er ook extra last van heb als ik teveel in 1x heb gegeten of als ik het warm heb. In het laatste geval ga ik het even rustig aan doen en dan zakt het weer.

5 jaar geleden

Hier hetzelfe. Morgen 36 weken.

5 jaar geleden

Ik heb 5 weken niet overgegeven (tussen week 12 en week 17). De rest van de zwangerschap alleen maar. Heb zetpillen die goed werken, maar als ik ze niet gebruik, zoals de laatste 2 dagen... 🤢🤮 denk wel dat de warmte ook een grote rol speelt hoor.

VRIEND

5 jaar geleden

Als je je niet goed voelt en je twijfelt of alles wel okay is met je lijf of de baby, gewoon even bellen met de VK. Waarschijnlijk is het de hitte/ vochtigheid, maar voel je je er niet relaxed onder. Gewoon bellen.

5 jaar geleden

Reactie op Chefke

Als je je niet goed voelt en je twijfelt of alles wel okay is met je lijf o ...
Ik loop bij de gynaecoloog, dus dan bel je toch minder snel. Het is ook niet dat ik me er ongerust over maak, voel de kleine goed. En vrijdag nog op controle geweest. Is meer dat ik benieuwd was of ik t alleen had, of dat er nog meer waren😉 en of het wat betekend oid. Maar fijn om te lezen dat meer het hebben! Alhoewel dat voor niemand fijn is uiteraard! 🤨🤭

5 jaar geleden

Ja, nu 37 weken en ik ben de laatste weken ook dagelijks misselijk met diarree. Nu heb ik al wat gevoelige darmen door PDS, maar het past ook wel bij het laatste trimester, omdat je maag en darmen in de knel komen. Ik slik emefasene tegen de misselijkheid, en eet kleinere porties die wat lichter verteerbaar zijn. Dat helpt wel. Laatste loodjes!!!

5 jaar geleden

Jaaa heb ik ook mijn verloskundige raden mij aan weer elk uur iets kleins te eten crackertje ofso net als in het begin van de zwangerschap. Ik moet zeggen dit helpt mijn erg goed. Misschien werkt het voor jou ook ?

5 jaar geleden

Nou hier dus ook sinds een paar dagen weer. 34 weken zwanger. Weer dat gekke hongergevoel. Continue honger maar nergens zin in hebben. Wat misselijker weer. Kei irritant!

5 jaar geleden

Ja ik ook helaas! Ik ben 37+4 en heb al drie dagen moeten spuugen nu. Blijkbaar komt het dus vaker voor te zien aan alle reacties!

5 jaar geleden

Reactie op Ladydani31

Nou hier dus ook sinds een paar dagen weer. 34 weken zwanger. Weer dat gekk ...
Dat heb ik precies ook, ben nu 35 weken, honger, misselijk maar geen eetlust.. en totaal futloos!!