25 Reacties
5 jaar geleden
Ja! Ik ben morgen 36 weken en ben ook steeds vaker weer een beetje misselijk..
5 jaar geleden
Hier precies hetzelfde, ongeacht wat ik eet of drink. Ook last van “opvliegers” toevallig? Ik zweet me rot, ook nu het juist weer afkoelt.
5 jaar geleden
Ik ben morgen 35w en heb dit ook al een paar dagen ook met die warmte ik zit me zelf echt in de weg en voel me ook heel naar
5 jaar geleden
Ja ik heb er sws de hele zwangerschap last van gehouden in de ochtend. Maar ik merk dat ik er ook extra last van heb als ik teveel in 1x heb gegeten of als ik het warm heb. In het laatste geval ga ik het even rustig aan doen en dan zakt het weer.
5 jaar geleden
Reactie op Chefke
Als je je niet goed voelt en je twijfelt of alles wel okay is met je lijf o ...
Ik loop bij de gynaecoloog, dus dan bel je toch minder snel. Het is ook niet dat ik me er ongerust over maak, voel de kleine goed. En vrijdag nog op controle geweest. Is meer dat ik benieuwd was of ik t alleen had, of dat er nog meer waren😉 en of het wat betekend oid. Maar fijn om te lezen dat meer het hebben! Alhoewel dat voor niemand fijn is uiteraard! 🤨🤭
5 jaar geleden
Ja, nu 37 weken en ik ben de laatste weken ook dagelijks misselijk met diarree. Nu heb ik al wat gevoelige darmen door PDS, maar het past ook wel bij het laatste trimester, omdat je maag en darmen in de knel komen.
Ik slik emefasene tegen de misselijkheid, en eet kleinere porties die wat lichter verteerbaar zijn. Dat helpt wel. Laatste loodjes!!!
5 jaar geleden
Nou hier dus ook sinds een paar dagen weer. 34 weken zwanger. Weer dat gekke hongergevoel. Continue honger maar nergens zin in hebben. Wat misselijker weer. Kei irritant!
5 jaar geleden
Reactie op Ladydani31
Nou hier dus ook sinds een paar dagen weer. 34 weken zwanger. Weer dat gekk ...
Dat heb ik precies ook, ben nu 35 weken, honger, misselijk maar geen eetlust.. en totaal futloos!!