67 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Sznn1989
Ik had dit op de dag dat ik ging bevallen. 8 uur later was er een kind😅
Poehh, hoever was jij in je zwangerschap
5 jaar geleden
Reactie op momlife7
Heb ik ook sinds een paar dagen pfff😭 ik ben 35+4
Pfff echt vervelend! Heb je de verloskundige al gebeld?
5 jaar geleden
Reactie op Mies16
Hier gister avond, hoop steek in me buik. Daarna diarree maar heerlijk gesl ...
Ik had precies hetzelfde gisteravond diarree en buiksteken uit het niets 😭 36+2 weken
5 jaar geleden
Reactie op eerstekindje
Pfff echt vervelend! Heb je de verloskundige al gebeld?
Voor de buikpijn wel, maar ik heb meer boven in mijn buik pijn en niet onderin..
Krijg dan te horen dat ik t rustig aan moet moet doen en paracetamol moet slikken.😟 Maar vgm hoort het er gewoon bij. Heb ook niet t gevoel dat ik ga bevallen
5 jaar geleden
Ik ben niet zo zeer misselijk maar wel weer in eens last van maagzuur. En in eens super warm en licht in mijn hoofd. Rond 2u leek het zelfs dat ik flauw ging vallen. Nu nog wat suf en soms een beetje buikpijn. Maar het lastige vind ik nog dat ik soms in eens moeite heb met normaal ademhalen. Ik ben nu 36+4.
5 jaar geleden
Ik heb dit ook sinds vannacht bovenin buikpijn beginnende hoofdpijn en dteken in zij denk zelf aan indalingsweeen?
5 jaar geleden
Reactie op BabySeptember2020
Ik heb dit ook sinds vannacht bovenin buikpijn beginnende hoofdpijn en dtek ...
Bij pijn in de bovenbuik en hoofdpijn kun je misschien beter even de verloskundige bellen. Kan duiden op zwangerschapsvergiftiging.
5 jaar geleden
Ik heb dit ook al een paar dagen, ik ben nu 37+3. Ik heb het met name ‘s avonds, in de ochtend is het weg, later keert het weer terug. Dacht eerst dat het voortekenen waren van de bevalling maar nee.. VK zei ‘dat het erbij hoort ivm de laatste loodjes’ wat eigenlijk haar antwoord op al mijn klachten is 😩