67 Reacties

5 jaar geleden

Heb ik ook sinds een paar dagen pfff😭 ik ben 35+4

5 jaar geleden

Ik had dit op de dag dat ik ging bevallen. 8 uur later was er een kind😅

5 jaar geleden

Reactie op Sznn1989

Ik had dit op de dag dat ik ging bevallen. 8 uur later was er een kind😅
Poehh, hoever was jij in je zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op momlife7

Heb ik ook sinds een paar dagen pfff😭 ik ben 35+4
Pfff echt vervelend! Heb je de verloskundige al gebeld?

5 jaar geleden

Ik ook sinds gisteren. 37+2 nu. Heb ziekenhuis gebeld, maar moest vanille vla eten voor mijn maag en bellen als 't erger werd. Dus niet veel wijzer. Ondertussen voel ik me goed beroerd.

5 jaar geleden

Ook sinds een paar dagen last van. 36+4

5 jaar geleden

Same here... 35+5

5 jaar geleden

Hier gister avond, hoop steek in me buik. Daarna diarree maar heerlijk geslapen en vanmorgen weinig last meer. Nu zo af en toe steek.. ben 38.2 weken onderweg.

5 jaar geleden

Reactie op Mies16

Hier gister avond, hoop steek in me buik. Daarna diarree maar heerlijk gesl ...
Ik had precies hetzelfde vannacht. 35 weken.

5 jaar geleden

Typisch zeg, ik heb ook veel hoofdpijn, misselijk, last van darmen, moe.. morgen 36 weken.

5 jaar geleden

Ik hier ook. Nu 38+5. Geen idee of het wijst op een aankomende bevalling of ik gewoon een virusje te pakken heb.

5 jaar geleden

Ik ben ook steeds misselijk + overgeven. Vaker ontlasting en met vlagen heel erg moe. Ben nu 36+4 en heb sinds donderdag medicijnen vanwege een te hoge bloeddruk. Zo te lezen hebben meer dames last van beroerd voelen en hoort het er hopelijk bij!

5 jaar geleden

Reactie op Mies16

Hier gister avond, hoop steek in me buik. Daarna diarree maar heerlijk gesl ...
Ik had precies hetzelfde gisteravond diarree en buiksteken uit het niets 😭 36+2 weken

5 jaar geleden

Reactie op eerstekindje

Pfff echt vervelend! Heb je de verloskundige al gebeld?
Voor de buikpijn wel, maar ik heb meer boven in mijn buik pijn en niet onderin.. Krijg dan te horen dat ik t rustig aan moet moet doen en paracetamol moet slikken.😟 Maar vgm hoort het er gewoon bij. Heb ook niet t gevoel dat ik ga bevallen

5 jaar geleden

Ik heb dit sinds een aantal dagen en lijkt steeds meer te worden per dag. Tussen ca. 11.00 en 14.00 uur voel ik me opeens beroerd! Misselijk, zweetaanvallen, licht in m'n hoofd en zeer zware benen. Ervoor en na dit tijdstip gaat het prima... Vandaag 37 wk.

5 jaar geleden

Ik ben niet zo zeer misselijk maar wel weer in eens last van maagzuur. En in eens super warm en licht in mijn hoofd. Rond 2u leek het zelfs dat ik flauw ging vallen. Nu nog wat suf en soms een beetje buikpijn. Maar het lastige vind ik nog dat ik soms in eens moeite heb met normaal ademhalen. Ik ben nu 36+4.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook sinds vannacht bovenin buikpijn beginnende hoofdpijn en dteken in zij denk zelf aan indalingsweeen?

5 jaar geleden

Heb dit ook sinds vandaag 35+3 , buik dat rommelt , scheetjes die lossen.. misselijkheid en kaken die opzwellen (voorteken van overgeven bij mij toch ) buikkrampen maar daarna weer weg na een grote wc bezoek..

5 jaar geleden

Reactie op BabySeptember2020

Ik heb dit ook sinds vannacht bovenin buikpijn beginnende hoofdpijn en dtek ...
Bij pijn in de bovenbuik en hoofdpijn kun je misschien beter even de verloskundige bellen. Kan duiden op zwangerschapsvergiftiging.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook al een paar dagen, ik ben nu 37+3. Ik heb het met name ‘s avonds, in de ochtend is het weg, later keert het weer terug. Dacht eerst dat het voortekenen waren van de bevalling maar nee.. VK zei ‘dat het erbij hoort ivm de laatste loodjes’ wat eigenlijk haar antwoord op al mijn klachten is 😩