12 Reacties

6 jaar geleden

Hey , Ja ik kan me hier ook wel in vinden behlave dan het harde buiken . Ik had ook afgelopen 2 dagen dat ik me zo moe voelde dat ik gewoon niet op kon staan . Ik ben zelf 20 weken en 4 dagen en merk echt dat de moeheid steeds meer komt . Enige tip die ik je kan geven is pak zoveel mogelijk rust nu het nog kan groetjes en wens je fijne zwangerschap toe ❤️

6 jaar geleden

Zo herkenbaar.. Ik ben ook 21 weken zwanger. Ik moet ook stoppen met werken. Maar ik heb wel een extreem lage bloeddruk. En mijn lever werkt minder goed, rust is het enige wat een beetje helpt hier. Wat erg lastig is met 4 kinderen. Maar ik heb waarschijnlijk zwangerschaps cholostase. Dat heb ik eerder gehad.

6 jaar geleden

Komt me zeker bekend voor,ben 22 weken. Alleen moeheid valt wel mee, zeker vergeleken met aan aantal weken geleden. Nu is het meer dat alles veel meer moeite kost..

6 jaar geleden

Hi ben ook 21 weken en heb precies hetzelfde harde buiken lage rugpijn en veel meer moe dan een week geleden. Ik denk dat het er bij hoor omdat je in een nieuwe groeifase zit... hoop dat het snel beter word dit zou tenslotte het beste trimester zijn.

6 jaar geleden

Ik ben vandaag 23 weken en al 3 weken last van ontzettend slecht slapen. Krijg het heel warm snachts en ik slaap met regelmaat echt maar een paar uur. Daarnaast ook lage bloeddruk (had ik al voor zwangerschap). Overdag gaat het maar 's nachts is drama. Dit besproken met mijn vk, die adviseert tijdelijk te stoppen met werk. Dit wil ik niet maar gelukkig wel goede afspraken gemaakt met mijn werkgever zodat ik de rust kan pakken die ik nodig heb. Wat kun je je slecht voelen als je zo moe bent

6 jaar geleden

Yes! Heel herkenbaar. Ben bijna 23 weken. Had t bij de eerste ook en nu weer. Wakker worden en t idee hebben nog naar bed te moeten. Ook heel veel harde buiken en slapen gaat slecht. Helaas hoort t erbij, en ik ben weer begonnen met een middagslaapje op de dagen dat ik niet werk en m'n partner thuis is. Dat scheelt. En morgen kan m'n kindje weer naar de opvang, dus dan ook weer meer rust nemen waar t kan. Succes!

6 jaar geleden

Ik ben vandaag 23 weken en al 3 weken last van ontzettend slecht slapen. Kr ...
Heel herkenbaar!

6 jaar geleden

Ik ben 16 weken en 5 dagen en ook extreem moe.

6 jaar geleden

Herkenbaar! Een paar weken goed gevoelt, nu écht weer een slaapmoment overdag nodig en gisteren zelfs weer gespuugd 😥 zal schommelingen in de hormonen zijn.. ik ben blij dat ik er aan toe kan geven nu ik nog geen kleine heb en flexibel thuis kan werken!

6 jaar geleden

Hier 24 weken en begin ook alweer erg moe te worden overdag.. Zodra de kleine meid haar middag slaapje doet.. Gaat mama okk even liggen. Heerlijk!

6 jaar geleden

Herkenbaar, ik ben nu 23 +2 week maar het komt met vlagen. De ene dag heel veel energie maar de volgende dag slaap ik in de middag mee met onze dochter van 14 maanden

VRIEND

6 jaar geleden

Bijna 23 weken en heel herkenbaar, op veel plekken lees je dat veel vrouwen zich weer beter voelen maar ik ben weer toe aan middag slaapjes.