5 Reacties

2 jaar geleden

De muggenstekker van de action werkt super goed. Als ik weer eens wakker wordt van een zoemende mug steek ik de stekker in het stopcontact en weg mug 😉

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt mega grote bulden van een muggenbeet en heb de huisartsenpost gebeld en een foto gestuurd daarna kreeg ik desloratadine en het werkt mega goed samen met koel zal de plekken gingen langzaam weg en de jeuk werd minder ! Als jullie er veel last van hebben gewoon de huisartsenpost bellen

2 jaar geleden

Reactie op yvonneW12

Mijn dochter krijgt mega grote bulden van een muggenbeet en heb de huisarts ...
Ik ben dus regelmatig gebeld met de huisartsenpost ze geven aan dat als mijn zoontje geen koorts heeft hij geen allergie heeft. Vandaag ben ik naar de dokter geweest en die gaf degelijk aan wel allergie te hebben! Ik heb dat drankje wat jij hebt ook gekregen ! Ze gaven aan na dat hij geprikt is het drankje geven en koel houden? Wat voor koel zalf gebruik jij?

2 jaar geleden

Reactie op Jayleesax

Ik ben dus regelmatig gebeld met de huisartsenpost ze geven aan dat als mij ...
Ik heb dat drankje gekregen om te geven en dan in combinatie met koelzalf zonder rozenolie

2 jaar geleden

Heb je al weleens abrikozenpitten geprobeerd? Je moet er wel voorzichtig mee zijn. Te veel kan giftig zijn. Je schijnt er slecht aan te kunnen komen. Je zoontje zou ik ze gemalen in appelmoes geven. Dat hebben wij pas ook bij ons dochtertje gedaan. Die kreeg ook mega schijven van de muggen prikken.