Muziek | vraag van een papa to be...

Kleingrootwonder
2 maanden geleden
Volgen
Hebben jullie liedjes die echt raken? Bob Dylan - butterfly kisses Stef bos - welkom Claudia de Breij - hand op het hout Woezel en Pip - liefdesgedichtje En zo heb ik er nog wel een paar...
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
20 reacties
Annelien1105
2 maanden geleden
Claudia de Breij : Jouw liedje.. hebben we tijdens de doop gedraaid. Zo mooi!
  • Rapporteren
Robink-24
2 maanden geleden
Allman brown- sweetest thing Coldplay- everglow Nina june- we watch it all come down Deze kan ik de hele dag luisteren!
  • Rapporteren
Dorus87
2 maanden geleden
Mooi van Marco Borsato. Een leerling koos hem tijdens fruitmoment op het digibord... oei.. wat een tranen mwamen er bij mij haha
  • Rapporteren
kimberley πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’™
2 maanden geleden
Sinead o’connor nothing compares to you
  • Rapporteren
Baby Quak
2 maanden geleden
Als je slaapt glennis grace Nu dat jij er bent Trijntje
  • Rapporteren
leoniebikker
2 maanden geleden
Meer dan welkom - Jocelynn van den Berg & Dennis de Bruijn
  • Rapporteren
Captain
2 maanden geleden
Wat een leuk topic! Vooral bedankt voor Butterfly kisses van Bob Carlisle; vond ik altijd een schitterend nummer, maar was ik vergeten. Mijn bijdrage: - Take your time girl - Niels Geusebroek - A thousand years - Christina Perri
  • Rapporteren
stephanieTammick
2 maanden geleden
You are my sunshine van Jasmine Thompson
  • Rapporteren
Kleingrootwonder
2 maanden geleden
Armin van Buuren - wild wild son (met sam Martin) Ali b Yes r Lange Frans - me boy Marco Borsato - samen voor altijd AndrΓ© Hazes - kleine jongen AndrΓ© Hazes - wees zuinig op mijn meissie Suzan en Freek - gedeeld door ons
  • Rapporteren
kimberley πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’™
2 maanden geleden
Suzan en Freek als het avond is
  • Rapporteren
Carla888
2 maanden geleden
You've got a griend in me. Is eigenlijk van Toy Story, maar een papa en zijn dochter hebben het gecoverd op YouTube. Te zoet. Ik heb het tijdens de eerste zwangerschap en na de geboorte voor onze zoon gezongen. Met 'boy' ipv 'girl' dan 😊
  • Rapporteren
Lucette
2 maanden geleden
Daydream Believer - The Monkees You're having my baby - Paul Anka (maar dan de GLEE versie)
  • Rapporteren
Tally1987
2 maanden geleden
Sieneke- Niemand heeft je ooit gezien
  • Rapporteren
AnnaM-25
2 maanden geleden
Krezip - sweet goodbyes En de laatste tijd: Maroon 5- Memories
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
John Miles - Music was my first love Ed Sheehan - Give me love Musical Elisabeth - Mijn Leven is van mij & Mama waar ben je (En dan nog een hele scala die echt wel favoriet zijn maar dit is een awkwardly top 3!)
  • Rapporteren
misha-24
2 maanden geleden
Danny verra - roller coaster alleen die stem al!!!!! En marco bosato maarjah al fan van af beginne
  • Rapporteren