3 Reacties

5 jaar geleden

Helaas heb ik niet het antwoord voor je, maar je hebt mij wel geholpen met een grote zoektocht. Onze zoon is te vroeg geboren en had een plekje op zijn borst. Geen enkele kinderarts wist wat het was (onlogische plek) maar het zag er rustig uit dus verder onderzoek is uitgebleven. Een arts van het CB heeft ooit deze naam (denk ik) genoemd maar ik heb haar nooit meer gezien en kon werd niet wijzer van internet. Nu kan ik eindelijk wat doelgerichter zoeken 馃槉. Hopelijk vind je een antwoord op je vraag.

5 jaar geleden

Helaas heb ik niet het antwoord voor je, maar je hebt mij wel geholpen met ...
Ik had ongeveer hetzelfde niemand wist het! Ze gooide het op de sticker die hij tijdens de geboorte op zn hoofd had gehad. Ik kwam er toevallig zelf achter tijdens vervelen op het werk en google zoeken. Dermatoloog gebeld en foto gemaild en ik bleek gelijk te hebben! Dit is hoe het eruit ziet bij ons!

5 jaar geleden

Reactie op Justmiiciicii

Ik had ongeveer hetzelfde niemand wist het! Ze gooide het op de sticker die ...
Ohh, gelukkig niet recht in het zicht en ook niet enorm donker. Wij gaan er voor nu niks mee doen (valt vrijwel niet op). Wellicht dat als zijn haar wat dikker is, je het ook niet meer ziet maar indien wel dan vooral doen waar je je goed bij voelt.