26 Reacties
5 jaar geleden
Heb net hetzelfde voorgehad toen ze nog heel klein was. Ben verschoten van het bloed dat er maar bleef uitstromen en voelde me super schuldig!
Vingers bloeden heel makkelijk en veel, komt wel weer goed. Gewoon idd ontsmetten en plakker op doen en dan geneest het wel terug.
En extra veel knuffels en kusjes om het goed te maken 😊
5 jaar geleden
Is ons al 3 keer (ja echt!) gebeurt (mij 1 keer en mijn vriend 2 keer).. verder is er weinig te doen. Mijn advies is om de pleister er niet te vroeg af te halen. Had ik wel gedaan en de witte romper was roodgekleurd toen ik in de ochtend de puckababy uit pakte.. hartverzakking!!.. En oja, zij vergeet het snel hoor (wij niet, ik weet het, schuldgevoel voor de rest van je leven.. hartzeer!).
5 jaar geleden
is mij toen ze nog wat kleiner was ook overkomen.
Mijn schoonmoeder heeft er toen bloem op gedaan , dit werkt perfect
5 jaar geleden
Ik ben zo "blij" om te lezen dat het andere ouders ook is overkomen. Ik voelde me echt al de slechtste moeder ever 😭 mij is het 3 weken geleden overkomen. Ik durf gewoon niet meer te knippen 😭
5 jaar geleden
Mij is het n tijdje geleden ook gebeurd. Pim was het zo vergeten maar ik ben er echt heel de dag van uit mijn doen geweest.
Ik heb n setje gekocht met zo'n klein nagelknippertje en n klein nagel schaartje. Ik merk dat het met t kleine schaartje toch beter gaat dan met de andere knipper. Ook knip ik nu als hij in bad is geweest omdat hij dan lekker rustig en ontspannen is
5 jaar geleden
Haha volgens mij overkomt dit iedere ouder een keer.. bij de oudste ook gehad daar ben ik zo van geschrokken, het is me nooit meer gebeurd. Het wordt gelukkig steeds makkelijker. Nu bij de 2e ben ik altijd super voorzichtig. Ik knip sws maar 1x per nagel (iets minder mooi maar minder kans op fouten) en dan kijk ik altijd heel goed dat alleen de nagel ertussen zit. Nu nog maar 1x fout gegaan en dat was een heel dun velletje, gelukkig..
5 jaar geleden
Reactie op Yulo
Om deze reden durf ik de nageltjes dus helemaal nog niet te knippen. Die vi ...
Waar heb je dat vandaan ?
5 jaar geleden
Reactie op Yulo
Heb deze via bol.com gekocht. Werkt perfect!

En je krijgt ze daar echt kort genoeg mee en niet scherp meer ? Khad dit al is gezien maar had wat m’n twijfels er bij 🙈