68 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een babyshoot thuis gedaan

5 jaar geleden

Wij hebben hem morgen, lekker bij ons thuis!! 💙

5 jaar geleden

Toevallig gisteren gehad. Lekker thuis met ons gezin. Ben heel benieuwd naar de foto's :)

5 jaar geleden

Ik lees even mee... Heeft iemand een goede ervaring met een newborn shoot in (het noorden van) Friesland? Ben nog op zoek namelijk...

5 jaar geleden

Wij hebben het vorige week gedaan 🥰😍

5 jaar geleden

Wij hebben zaterdag een fotoshoot thuis🥰💙

5 jaar geleden

Wij 2 weekjes geleden krijg als het goed is vandaag eindelijk de foto's 🥰

5 jaar geleden

Wij, toen ze 1 week oud was.

5 jaar geleden

Ik lees ook even mee. Dacht eerst het hoeft niet perse, maar als ik kijk hoe hard hij nu groeit.. tja je krijgt maar 1 kans om hem goed vast te leggen zoals hij nu is ❤. Kent iemand een goede / leuke fotograaf in de buurt van Amsterdam?

5 jaar geleden

Ik, was erg leuk bij Femfotografie

5 jaar geleden

Reactie op Hjb

Ik lees ook even mee. Dacht eerst het hoeft niet perse, maar als ik kijk ho ...
Femfotigrafie, mocht je intresse hebben kun je op haar site kijken. Ik ben heel blij met de fotos

5 jaar geleden

Helaas gaat die van ons niet door as zaterdag... de fotograaf is met iemand in contact geweest met corona 😢🤦🏼‍♀️

5 jaar geleden

Heb ik ook gedaan!! Prachtige foto's!! 😍 voor moeders in limburg, ik heb ze bij vostermans fotografie laten maken!! Zeker de moeite waard ze zijn geweldig ook de fotografen heel bekwaam veel rust en geduld met de kleine & veel leuke foto opties met diverse assecoires voor ieder wat wils!!!

5 jaar geleden

Newborn shoot laten doen. Heb prachtige foto's

5 jaar geleden

Reactie op Girlsmams

Helaas gaat die van ons niet door as zaterdag... de fotograaf is met iemand ...
Bel Fem Fotografie op 06-41989597 wie weet kan ze

5 jaar geleden

Reactie op Hjb

Ik lees ook even mee. Dacht eerst het hoeft niet perse, maar als ik kijk ho ...
Tess Evenboer maakt hele mooie foto's. Je kan op haar site of fb pagina kijken. Wij gaan over een paar weken ook een shoot doen.

5 jaar geleden

Wij hebben ook een new born shoot gedaan. Bij karin bos fotografie uit hoorn. Wat ik super fijn vond is dat ze bij je thuis komt

5 jaar geleden

Ik heb mijn (lifestyle) fotoshoot bij een bekende van mij gedaan Alicia van stuijvenberg ze is heel lief en maakt prachtige foto's en ze komt bij je thuis wat ik erg fijn vond

5 jaar geleden

Ik heb zelf wat geprobeerd, best leuk geworden! Al zeg ik het zelf 😅