8 Reacties

vorig jaar

Ik herken het! We zitten al 1.5 jaar in deze fase. Geen tips helaas. We hebben ons erbij neergelegd, al is het niet altijd fijn. Ze valt meestal snel in slaap als we erbij zijn. Heeft de geborgenheid nodig, het is ook een gevoelig kindje.

vorig jaar

Misschien een knuffeltje geven dat ze die goed vast kan houden, met misschien jullie geur eraan? Misschien geeft haar dat veiligheid of een nachtlampje aan laten?

vorig jaar

Reactie op Brigitte88

Ik herken het! We zitten al 1.5 jaar in deze fase. Geen tips helaas. We heb ...
Pff al 1,5 jaar. Dat is pittig! Ik vind het ook lastig, omdat ik er aan de ene kant graag voor haar wil zijn, maar aan de andere kant ook graag wil dat ze weer fijn zelf alleen kan slapen (en hierdoor wij ook ;))

vorig jaar

Reactie op Sns2020

Misschien een knuffeltje geven dat ze die goed vast kan houden, met misschi ...
Ja, hebben al veel van dat soort dingen geprobeerd, knuffels, een lampje aan etc. Zeggen dat we zo nog even komen kijken en dan ondertussen wat rommelen op de gang zodat ze ons hoort. Niets helpt, behalve bij haar blijven. Misschien kunnen we nog proberen om een knuffel te geven met onze geur eraan..

vorig jaar

Reactie op Ellen-1990

Pff al 1,5 jaar. Dat is pittig! Ik vind het ook lastig, omdat ik er aan de ...
Het is inderdaad soms erg pittig, maar uk probeer het van de positieve kant te bekijken dat ze graag onze nabijheid heeft. Als ze 16 is wil ze vast niet meer bij papa en mama liggen🤣

vorig jaar

Reactie op Brigitte88

Het is inderdaad soms erg pittig, maar uk probeer het van de positieve kant ...
Haha ja inderdaad! Ik zei ook al: er komt een einde aan deze fase. De vraag is alleen wanneer 😅

vorig jaar

Hier is dit al zo’n 2,5 jaar aan de gang.. 😩 we hebben al van alles geprobeerd om hem alleen te laten slapen maar alles zonder succes.. ik houd me dan ook graag aanbevolen voor de gouden tip 🙏🏼

vorig jaar

Reactie op daisy0211

Hier is dit al zo’n 2,5 jaar aan de gang.. 😩 we hebben al van alles geprob ...
Hier tot nu toe ook nog geen verandering en geen gouden tip helaas! Soms is ze zo moe dat ze een nacht doorslaapt en wij dus ook, maar de avond en nacht daarna is het vaak gewoon weer hetzelfde en wil ze niet alleen slapen 😣