100 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook absoluut niets. Nog niet 1x moeten spugen en ben ondertussen 9wkn

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weeken en alleen wat gevoelige borsten 🙈 vind toch wel spannend maandag eerste echo

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn eerste kindje en ben ook niet misselijk. Andere symptomen zijn er wel, maar (gelukkig) dit niet.

4 jaar geleden

Ik heb ook niks. Ik ben nu 8 weken. In mijn vorige zwangerschap heb ik 9 maanden niks gehad.

4 jaar geleden

Reactie op Janis66

Ik ben nu 7 weeken en alleen wat gevoelige borsten 🙈 vind toch wel spannen ...
Ja dat heb ik ook, ik kan mijn tepels niet eens aanraken. Maar voor de rest echt nergens last van. Bij mijn zoontje spuugde ik me eigen continue helemaal leeg

4 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik totaal niet misselijk geweest. Geen moment. Alles is prima gegaan. Nu ben ik iets misselijk. Een stuk meer dan toen.

4 jaar geleden

Ik ben ook 8 weken en nergens last van :)

4 jaar geleden

Ik heb ook geen last van misselijkheid. Vandaag bij de verloskundige geweest en ik vroeg of dat nog komt, maar ze zei dat het dan ook niet meer komt. Ben 8+4.

4 jaar geleden

Reactie op Somaya

Ik heb ook niks. Ik ben nu 8 weken. In mijn vorige zwangerschap heb ik 9 m ...
Oo heerlijk zeg! Ik was er zo bang voor. Bij mijn zoontje heel misselijk geweest en ik zat daar zo tegen op 😅

4 jaar geleden

Tweede zwangerschap en geen 1x misselijk geweest. Eerste zwangerschap ook niet trouwens. Überhaupt geen klachten behalve gevoelige tepels en een vette huid, maar om dat nou klachten te noemen.. Laten we maar heel blij zijn dat we er zo makkelijk 'mee wegkomen' want het kan heel anders! Het zegt dus echt niks over wel of geen succesvolle zwangerschap. Lekker gaan genieten 😊🍀

4 jaar geleden

Zwanger van nummer 3. En alle zwangerschappen géén last gehad van misselijkheid, thank god!

4 jaar geleden

Ik ben ook 7 weken zwanger en heb bijna geen kwaaltjes.. af en toe een vlaag van misselijkheid, pijnlijke tepels ->maar alleen als k t koud heb😂 Wel ontzettend buikpijn telkens..

4 jaar geleden

Ze zeggen vaak dat als je in verwachting bent van een meisje dat de kans op misselijkheid heftiger zou zijn.. Ik was van mijn zoontje (nu inmiddels 8 maanden jong) maar een dag of 4 misselijk, mijn schoonzusje was in verwachting van mijn nichtje en die is de eerste 4 maanden mega misselijk geweest! Die was er echt goed ziek van.. raar hè dat het zo kan schelen per zwangerschap.

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap. We hebben 20 feb. Onze eerste echo. Ik lees alleen ontzettend veel verhalen over miskramen :( ik hoop zo dat het allemaal goed is, ik heb zelf nergens last van behalve gevoelige borsten en dat ik alles ontzettend goed ruikt. Misschien juist van genieten dat ik nergens last van heb, maar tegelijkertijd maak het me ergens wel onzeker.

4 jaar geleden

Ben nu 10 weken Van week 4 tot week 9 was in super erg misselijk niet normaal was dat 🤮🤮 Het heeft gelukkig nu afgenomen💃 zo blij mee..

4 jaar geleden

bij mijn zoontje heb ik nergens last van gehad had een super zwangerschap! en nu heb ik afentoe dat ik kots misselijk ben morgen mn eerste echo ik ben als het goed is 8 +2 ben benieuwd!!

4 jaar geleden

Reactie op Mamaoktober

Dit is mijn eerste zwangerschap. We hebben 20 feb. Onze eerste echo. Ik lee ...
Ik was vorige week ook heel onzeker en ging echt van het ergste uit. Ook vooral door die verhalen. Maar de echoscopist zei ook: GENIET ER MAAR VAN DAT JE NIET MISSELIJK BENT! dat doe ik dan maar ook 🙂

4 jaar geleden

Ik ben ook niet misselijk 😀

4 jaar geleden

Vandaag ook eerst echo (7 weken en 5 dagen). Alles was goed en lag er goed bij. Ik heb ook weinig symptomen en ben bijvoorbeeld ook niet misselijk. Dit heeft helemaal niks te betekenen. Je moet er juist van genieten zeggen ze :)

4 jaar geleden

Ik nu juist wel misselijk.. moe. Zwak.. wist niet wat ik meemaakte 8 jaar terug voelde ik me niet zwanger! En nu brak! Niet overgeven maar wel heel erg misselijk en zere borsten! Ik denk echt waren de 1e 12 weken maar voorbij.