100 Reacties

4 jaar geleden

Ben 8 weken ik heb 2keer kots aanval gehad 😂 Ik ben wel misselijk maar ik kots niet meestal Bij mij eerste was ik ook zo Ik zou zeggen niet zorgen maken

4 jaar geleden

Reactie op suzy-25

Ze zeggen vaak dat als je in verwachting bent van een meisje dat de kans op ...
Ja het verschilt zo veel, ik denk eerlijk gezegd dat dit een meisje is. Ik heb juist gehoord dat het bij een jongen erger is omdat je iets bij je draagt van het andere geslacht. Ik spuugde me eigen helemaal leeg en mijn collega die in verwachting was van een meisje had nergens last van haha.

4 jaar geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap ben inmiddels 7 weken zwanger. Ik heb ook nergens last van...morgen eerste echo in de ziekenhuis. Bij mijn eerste zwangerschap begon ik met spugen in week 8 was echt een schok😅 nu ben ik af en toe misselijk ik denk dat ik toch ga spugen rond week 8 let’s see 😣

4 jaar geleden

Ik ben 7+4 en niet nog één dag misselijk geweest. Wel last van extreme vermoeidheid maar daar houdt het ook wel mee op.

4 jaar geleden

Hier nog eentje die, behalve gevoelige/branderige/zware borsten bij het ontwaken, geen andere klachten heeft 🙋‍♀️ (Af en toe ook steekjes onder mijn buik)

4 jaar geleden

Ik ook nog geen dag misselijk geweest! Alleen zere borsten met wat lijkt op stuwingen.. ☺️

4 jaar geleden

Op de dag van mijn echo had ik volgens mijn berekening 7+4 weken zwanger moeten zijn. Dat is wat ik op jou echo zie. Maar tijdens de echo zagen we dat de embryo 6+2 weken is en 0.66 cm was. Embryo is dus langzamer met groeien of late innesteling. We weten het niet😔

4 jaar geleden

Op de dag van mijn echo had ik volgens mijn berekening 7+4 weken zwanger mo ...
Oo wat vervelend zeg, hopen dat je volgende echo je onzekerheid wegneemt! Binnenkort weer een echo?

4 jaar geleden

Ik ben ook niet echt misselijk. Soms wat raar op de maag maar niet spugen. Ik merk wel dat als ik n late dienst heb dat mn lijf van slag is en dat ik mij de hele dag naar voel en last mmvan mn buik heb. That's it

4 jaar geleden

Ik ben 9+5 ook niet misselijk geweest (3e zwangerschap, andere 2 ook niet misselijk)

4 jaar geleden

Reactie op Kbaldee

Oo wat vervelend zeg, hopen dat je volgende echo je onzekerheid wegneemt! B ...
Ja volgende week.. ik blijf positief!

4 jaar geleden

Ik ook niet, wees er heel blij mee zou ik zeggen haha. M'n vorige zwangerschap ook nooit misselijk geweest, notabene een tweeling zwangerschap 😉 haha.

4 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Ik ook niet, wees er heel blij mee zou ik zeggen haha. M'n vorige zwangersc ...
Hahaha wow! Dan heb je wel echt geluk 😅

4 jaar geleden

Dit is mijn 1e zwangerehap nu 8weken en 3 dagen ... maar alleen vermoeid.. en zere borsten Vorige week echo gehad 7 +5 mooi hartje gezien 😊❤ morgen 1e x vk
Ik ben nog nooit misselijk geweest ( gelukkig ) dit is mijn 5 de zwangerschap ( 1 msk) nu terug zwanger en ook geen misselijkheid 😊😊😊

4 jaar geleden

Hier nu 8+4 w en ook geen enkele keer misselijk geweest. Wel eetbuien en vermoeid. Ook gevoelige borsten. Vorige week bij 7+5 inwendige echo gehad en kloppend hartje gezien. Met 10 w pas eerste afspraak bij VK. Als het zo blijft teken ik er voor.

4 jaar geleden

Momenteel ben ik 12 weken en ik heb mij geen 1 moment misselijk gevoeld God zij dank! Enkel erg vermoeid en super gevoelige borsten. Maar als dat het is.... dikke prima! De eerste weken maakte het me wel heel erg onzeker, want ja misselijkheid was volgens mijn gevoel het meestvoorkomende kwaaltje. Afgelopen vrijdag weer een echo gehad en alles was perfect.

4 jaar geleden

Hier ongeveer 6 a 7 weken zwanger. Niet misselijk wel vermoeid en buikkrampen in de ochtend (wordt al wel weer stukken minder) eetbuien heb ik wel en sinds dit weekend gevoelige borsten. Als dit alles is teken ik er gelijk voor

4 jaar geleden

Hallo, Daar heb ik ook last van. geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten, buikkrampen. Hele maal niks. Ik heb alleen mijn feest week niet en me buik groeit. Het maak me zo onzeker want ik voel totaal niet zwanger.

4 jaar geleden

Hier nu 10 weken, niet misselijk geweest en heb eetlust in alles. Allen erg moe, dus wat eerder naar bed of een tussendoor slaapje. Tot nu toe helemaal blij mee :-) nu 2x een echo gehad, die waren allemaal goed kindje bewoog zelfs en zwaaide even! Over twee weken weer een echo, dit omdat ze niet zo goed konden meten hoever ik precies ben, omdat mijn baarmoeder wat naar achteren gekanteld ligt. Dat vinden we helemaal niet erg!!