324 Reacties

4 jaar geleden

Hebben jullie bij de nipt uitslag in Nederland ook het geslacht te horen gekregen?

4 jaar geleden

Reactie op Linda L

Hebben jullie bij de nipt uitslag in Nederland ook het geslacht te horen g ...
Nee helaas! Was het maar zo, dan hoef ik niet zo te balen omdat de pretecho niet door gaat 😋

4 jaar geleden

Reactie op svg-25

Wij ook, heel raar!! Vind het wel lastig nu. Heb jij het al verteld op werk ...
Ik heb het daarna verteld geen leuke tijd ervoor maar vond het wel lang genoeg geheim geweest ben nu 13 weken en iedereen weet het nu. Wat heb jij gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op Linda L

Hebben jullie bij de nipt uitslag in Nederland ook het geslacht te horen g ...
In NL doe je mee met een onderzoek als je de NIPT test laat uitvoeren. Hierin is bepaalt dat het geslacht afgeschermd wordt. Ze kunnen dit dus wel zien maar het wordt niet gerapporteerd. Een VK heeft wel eens verteld dat dat ook gedaan wordt zodat men niet zo vroeg in de zwangerschap een keuze kan maken op basis van het geslacht. (Gruwelijk! Ik was in shock!) Wanneer iemand een medische indicatie voor een NIPT heeft, krijg je wel het geslacht te horen. Je neemt dan ook geen deel aan het onderzoek en je NIPT wordt in dat geval ook volledig vergoed.

4 jaar geleden

wij hebben bij ons zoontje er bewust voor gekozen het niet te doen en nu eigenlijk weer... meer omdat wij het niet nodog vinden...

4 jaar geleden

Reactie op Marlie19

Ik weet al het antwoord op mijn eigen vraag :) Mijn test is na 14 dagen nog ...
Oh dat is wel heel spannend voor je zo! Hopelijk krijg je nu snel antwoord

4 jaar geleden

Vorige week maandag geprikt voor NIPT met nevenbevindingen. Net de uitslag binnen, alles in orde! :)

4 jaar geleden

In NL doe je mee met een onderzoek als je de NIPT test laat uitvoeren. Hier ...
Bedankt! Jammer. Gevoelsmatig is het erg lang wachten nog tot de 20 weken echo dus ik had stiekeme hoop.. 🙈

4 jaar geleden

Vorige week woensdag nipt laten prikken zonder nevenbevinding. Alles is helemaal goed! Helaas door de corona is onze geslachtsbepaling geannuleerd. Nu maar geduld hebben tot de 20 weken. Snap het zeker hoor!

4 jaar geleden

Joepieee Resultaat binnen, alles in orde! En we krijgen een jongen❤️

4 jaar geleden

Net de uitslag te horen gekregen. En die is helemaal goed 🥳🥳🥳 super blij !

4 jaar geleden

Ik heb 2 weken geleden op maandag bloed laten prikken voor de niptest. Normaal gesproken was het 2/3 dagen vertelde mijn gyn me ik woon in Be uiteindelijk iets vertraagd. Er kwam niks uit er werd mij gevraagd opnieuw bloed te prikken vandaag naar het lab gebeld die vertelde mij dat 1 op de zoveel personen bestaat waar de niptest gewoon niet lukt en daar ben ik dus 1 van. Wie heeft dit ook meegemaakt🙃🙃🙃

4 jaar geleden

Hallo van wie was het geslacht van de niptest fout ? Of tog een afwijking aan het wondertje ook al was de test prima ?

4 jaar geleden

Jeej een goeie uitslag net binnen gehad 🥰❤️ had de nipt met nevenbevindingen gedaan net als met de zwangerschap van mijn zoontje. Heb 5 dagen moeten wachten, had veel langer verwacht dus echt een meevaller.

4 jaar geleden

Reactie op Rosjha

Ik heb 2 weken geleden op maandag bloed laten prikken voor de niptest. Norm ...
Dit heb ik ook meegemaakt 2 keer aan toe valse uitslag.

4 jaar geleden

Reactie op Rosjha

Ik heb 2 weken geleden op maandag bloed laten prikken voor de niptest. Norm ...
Ik heb dat ook meegemaakt. De standaard reden die er dan vaak bij staat is: te weinig foetale DNA in het bloed van de moeder. En dat is heel vaak gewoon dikke vette pech. Ik heb opnieuw bloed laten prikken en toen heb ik een goede uitslag gehad :-) dus maak je nog niet te veel zorgen.

4 jaar geleden

Vorige week maandag bloed laten prikken en net een telefoontje gekregen met goed nieuws, geen afwijkingen gevonden ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Marlie19

Joepieee Resultaat binnen, alles in orde! En we krijgen een jongen❤️
Kunnen ze uit de nipttest halen wat het gaat worden?

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Ilaria1989

Kunnen ze uit de nipttest halen wat het gaat worden?
In België kan je dat bij de nipt aankruisen als je het wil weten. In Nederland mag dat niet

4 jaar geleden

Reactie op Carla888

In België kan je dat bij de nipt aankruisen als je het wil weten. In Nederl ...
Stomme NL ;-)