Hoi!
Onze dochter heeft nog altijd weinig haar. Haar hoofdje is wel geheel bedekt, maar haar haar is nog erg kort en ontzettend blond. Hierdoor lijkt ze op elke foto nog kaal. Ik merk dat ik, nu dat ze wat ouder wordt, hier regelmatig opmerkingen over krijg. Oh, heeft ze nog geen haar? Oh, wat is ze nog kaal! Etc. Ik begin me eraan te ergeren en het maakt onzeker. Meer kindjes die nu met 9 maanden nog kaal zijn of als in ons geval weinig en erg blond haar hebben?
Mijn oudste zoontje was het eerste jaar ook zo blond/kaal. Dit is na het eerste jaar goed gaan groeien en het is een prachtige volle haarbos geworden!
maar die haartjes zijn zo leuk hè. Straks krijgt ze waarschijnlijk een volle bos haar. 😊! Komt echt goed..
Ik snap je helemaal.. Mijn dochtertje heeft wel wat haar maar ook niet echt veel, af en toe wel een speldje in, maar zij heeft nog een vrij plat achterhoofdje waar ik dus vaker opmerkingen over krijg en me dus groen en geel aan erger 😒
Onze dochter heeft een soort mannen toupetje🤣 al vanaf de geboorte. Nu komen daar hele licht blonde donshaartjes ook op de hoofdhuid.
Ik trek me er echt niks van aan, als ze maar gezond zijn toch! Ik denk dat anderen het ook niet kwaad bedoelen, is meer een opmerking die je onbedoeld maakt en daar geen oordeel meteen over hebben ( ik zal het ongetwijfeld ook een keer gezegd hebben toen ik nog geen kinderen had).
Gewoon extra veel knuffels en kusjes op dat bolletje geven en je niet druk daarom proberen te maken! 😘
Wat een heerlijk koppiee heeft ze zeg. Jaaa sommige mensen denken niet na. Je hebt wel hele leuke haar bandjes bij de zeeman gewoon van katoen niet strak, ik weet alleen niet of je der van houd ? Ieder zijn smaak namelijk haha. Maar misschien vind je dat leuk bij der.
Joh mijn nichtje is nu 2 en een half en die krijgt ook net een beetje haar. Ik zou me er niet druk om maken ( makkerlijker gezegd dan gedaan, snap ik) Maar het groeit vanzelf. En wat wen scheetje is het. Onzeker hoef je echt niet te zijn hoor. Ze is prachtig zoals ze is!
Mensen moeten eens leren om hun mond te houden met hun “nutteloze” opmerkingen. Lekker niks van aantrekken en vooral niet onzeker worden. Kijk eens even hoe knap ze is 😍