15 Reacties

4 jaar geleden

Mijn oudste zoontje was het eerste jaar ook zo blond/kaal. Dit is na het eerste jaar goed gaan groeien en het is een prachtige volle haarbos geworden! maar die haartjes zijn zo leuk hè. Straks krijgt ze waarschijnlijk een volle bos haar. 😊! Komt echt goed..

4 jaar geleden

Ik snap je helemaal.. Mijn dochtertje heeft wel wat haar maar ook niet echt veel, af en toe wel een speldje in, maar zij heeft nog een vrij plat achterhoofdje waar ik dus vaker opmerkingen over krijg en me dus groen en geel aan erger 😒

4 jaar geleden

Onze dochter heeft een soort mannen toupetje🤣 al vanaf de geboorte. Nu komen daar hele licht blonde donshaartjes ook op de hoofdhuid. Ik trek me er echt niks van aan, als ze maar gezond zijn toch! Ik denk dat anderen het ook niet kwaad bedoelen, is meer een opmerking die je onbedoeld maakt en daar geen oordeel meteen over hebben ( ik zal het ongetwijfeld ook een keer gezegd hebben toen ik nog geen kinderen had). Gewoon extra veel knuffels en kusjes op dat bolletje geven en je niet druk daarom proberen te maken! 😘

4 jaar geleden

Wat een heerlijk koppiee heeft ze zeg. Jaaa sommige mensen denken niet na. Je hebt wel hele leuke haar bandjes bij de zeeman gewoon van katoen niet strak, ik weet alleen niet of je der van houd ? Ieder zijn smaak namelijk haha. Maar misschien vind je dat leuk bij der.

4 jaar geleden

Reactie op sb2020

Wat een heerlijk koppiee heeft ze zeg. Jaaa sommige mensen denken niet na. ...
Die trekt ze af haha

4 jaar geleden

Op sommige foto's zie je nog enigzins wat haar haha

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Die trekt ze af haha
Ohh hahah nee daaar heb je ook niks aan. Haha lekker laten gaan ze heeft een heerlijk knap koppie.

4 jaar geleden

Joh mijn nichtje is nu 2 en een half en die krijgt ook net een beetje haar. Ik zou me er niet druk om maken ( makkerlijker gezegd dan gedaan, snap ik) Maar het groeit vanzelf. En wat wen scheetje is het. Onzeker hoef je echt niet te zijn hoor. Ze is prachtig zoals ze is!

4 jaar geleden

Reactie op Charelle91

Ik snap je helemaal.. Mijn dochtertje heeft wel wat haar maar ook niet echt ...
Dit is hartstikke veel haar!

4 jaar geleden

Reactie op Wendy91

Dit is hartstikke veel haar!
Het lijkt meer dan dat het daadwerkelijk is 😅

4 jaar geleden

Hier ook weinig haartjes en heel erg blond wat er zit! Ik was zelf vroeger ook bijna kaal als baby!

4 jaar geleden

Mensen moeten eens leren om hun mond te houden met hun “nutteloze” opmerkingen. Lekker niks van aantrekken en vooral niet onzeker worden. Kijk eens even hoe knap ze is 😍

4 jaar geleden

Onze Lou heeft inderdaad ook weinig haar... Krijg er wel eens een opmerking over, maar ach. Het zal wel een keer gaan groeien! 😊

4 jaar geleden

Je weet wat ze zeggen over kale baby's. Later super lang haar. ❤️

4 jaar geleden

Ja hier ook!