2 Reacties

vorige maand

Gecondoleerd met jullie grote verlies. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat jullie kindje is overleden maar heeft jouw man het verlies al een plekje kunnen geven? In dat opzicht begrijp ik zijn angst wel. Misschien kan je uitleggen dat geen enkel kindje jullie overleden kindje kan vervangen. Maar dat je nog zoveel ruimte in jouw hart hebt voor een vierde kindje want dat gaat hij of zij wel zijn Sterkte

vorige maand

Reactie op Kim485

Gecondoleerd met jullie grote verlies. Ik weet niet hoe lang het geleden ...
Dankjewel! Ik snap jouw punt. Ik weet dat hij het verlies een plekje kunnen geven, net als ik. Het was na de geboorte duidelijk te zien dat ze niet oké was (overal vochtophopingen), we zagen het al weken van tevoren aankomen. Onze super lieve gynaecoloog was daar heel duidelijk in. Dat heeft echt geholpen in de verwerking. Daarbij is hij zo'n man die er bij heftige ervaringen snel overheen is. Hij is vooral bang dat we weer door een heftige tijd gaan. Bij het zwanger worden / de zwangerschap zelf / de babytijd (onze 2e sliep pas met 16 maanden door, zelfs een periode van 6 tot 8 maanden ieder uur wakker), de aandacht voor de oudste 2, oppas problemen, eerste 2 jaar dichtbij op vakantie, noem maar op...