9 Reacties
5 jaar geleden
Ik doe gewoon in de fles, normale warme temperatuur, ik doe eerst de nutriton, goed met de vork klontjes eruit en dan de voeding erbij. Je kunt het ook met de voeding mengen en dan in het water doen en goed mengen.
Wij doen twee volle scheppen op 210cc.. het is maar net hoeveel nodig is bij je kindje.
5 jaar geleden
Hier ook gewoon bij de fles, alleen zou niet beginnen met 2 schepjes. Eerst een halve dan een hele. 1 hele is voor hier voldoende. Anders te dik
5 jaar geleden
Wij mengen het met 6 scheppen nutrilon samen in een voedingstoren en dan bij 180 ml water. Goed roeren met een vork. Soms krijgt ie de laatste 30 ml er niet meer uit, tenzij hij echt nog honger heeft en er moeite voor wil doen haha. Soms doe ik er dan nog een beetje water bij als het zo dik is op het einde.
5 jaar geleden
Ik doe t bij de voedingstoren in. Water op temp en dan alles in een keer erbij! En ik roer de melk, met schudden krijg je lucht in de melk.
5 jaar geleden
Wij doen op 180+6 2 afgestreken paarse schepjes. Volgens mij raden ze 2 afgestreken schepjes per 90 ml aan maar dan raakt onze baby verstopt. Dit is net genoeg om minder te spugen maar wel nog te kunnen poepen 馃槄