55 Reacties

5 jaar geleden

Olvarit is erg dun, onze dochter vind de potjes van het kruidvat het lekkerst! Vooral de bruine bonen met appel is favoriet haha

5 jaar geleden

Ik volg, groenten gaat er hier ook niet in 🙈

5 jaar geleden

Kan je ECHT de cursus myfirstfood.nl aanraden!!!

5 jaar geleden

Reactie op Daphne-1990

Ik volg, groenten gaat er hier ook niet in 🙈
Kan je echt de cursus myfirstfood aanraden!

5 jaar geleden

Ik geef mijn kleine aardappel met spinazie & aardappel met wortel enz is overlegd met Consultatie bureau hij is bijna 5 maandjes nu en doe er een klein beetje melk bij zodat het wat vloeibaarder is hij vind het heerlijk! Potjes hoefde mijn namelijk ook niet

5 jaar geleden

Hier hetzelfde! Onze kleine vent (15-9-2020) vind eten erg interessant tot dat hij zelf wat krijgt. Als het lepeltje dicht bij zijn mond is vind hij het nog grappig maar zodra er echt wat in gaat duwt hij het met zn tong er weer allemaal uit samen met heel veel spuug. Ook erg benieuwd naar tips

5 jaar geleden

Potjes van olvarit vallen hier ook niet in de smaak, kruidvat gaat hier het best. In het begin moeten ze wennen aan de smaak, ik deed er in het begin een schepje kunstvoeding door

5 jaar geleden

Reactie op 123456p

Ik geef mijn kleine aardappel met spinazie & aardappel met wortel enz i ...
Ja ik water gedaan ivm koemelkallergie ze heeft neocate voeding ook

5 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Potjes van olvarit vallen hier ook niet in de smaak, kruidvat gaat hier het ...
Ik kan je echt de cursus myfirstfood.nl aanraden!! Ons dochtertje heeft zo echt alles leren eten

5 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Potjes van olvarit vallen hier ook niet in de smaak, kruidvat gaat hier het ...
Ja dat zeiden ze tege mij ook ze moet wenne maar ben nu al 3wk aan het kloten

5 jaar geleden

Reactie op Bovk

Hier hetzelfde! Onze kleine vent (15-9-2020) vind eten erg interessant tot ...
De cursus van myfirstfood.nl is echt een aanraden.

5 jaar geleden

Doe je het van te voren een beetje warm maken? Dat helpt bij ons namelijk

5 jaar geleden

Dat uitspugen is normaal, ze begrijpen dat hele doorslikken nog niet. Ook het kokhalzen herken ik. Ze moeten het allemaal nog leren. Gewoon doorgaan, het is om te oefenen.

5 jaar geleden

Reactie op Sylvia29

Ik kan je echt de cursus myfirstfood.nl aanraden!! Ons dochtertje heeft zo ...
Ga site ff uitpluizen haha heb je voorbeeld voor me?? Kan alleen boek bestellen niet eerst inzien ofz 🙉🙈🙊

5 jaar geleden

Hier tot nu toe alleen zelf groente bereid. Koken en dan pureren met staafmixer met een beetje water erbij, het blijft dan wel grover dan die potjes. Begonnen met één smaak en dat dan vier dagen achter elkaar. De eerste dag vindt ze het niet lekker en elke dag die erna volgt wordt het steeds lekkerder en de vierde dag is ze dan boos dat alles op is. Worteltjes, pompoen, avocado en bloemkool vallen goed in de smaak. Doperwtjes wat minder. Het advies is om tot 6 maanden geen smaken te mengen.

5 jaar geleden

Doe je het van te voren een beetje warm maken? Dat helpt bij ons namelijk
Jup 8a10sec magnetron

5 jaar geleden

Reactie op Joozooo

Dat uitspugen is normaal, ze begrijpen dat hele doorslikken nog niet. Ook ...
Mwah daar twijfel ik dus over hihi. 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Doorzetten doorzetten doorzetten. Kindjes moeten vaak gewoon wennen. Enkele dagen dezelfde smaak achter elkaar geven. Komt goed!

5 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook 08-09-20 geboren😊 Ik geef ook Olvarit momenteel en in het begin vond ze het vies, ik heb doorgezet steeds paar hapjes om de dag. Wel 3 dagen dezelfde smaak en daarna andere. Nu gaat het goed. Ze moest wennen aan de smaak van groente das ff iets anders dan zoete melk natuurlijk.

5 jaar geleden

Hier vond ze de verse hapjes niet zo geweldig en eet ze de potjes wel heel goed! Vooral de appel/pruim en de perzik/appel favoriet hier!