85 Reacties

5 jaar geleden

Hier sinds kerstavond. Nu 13 weken oud.

5 jaar geleden

Hee mijn dochter is nu 15 weken ( is wel met 38 weken gehaald) en zij rolt sinds ze 12 weken al van der buik naar der buik daarvoor deed ze het ook al sporadisch wij leggen haar sinds ze een week oud is al best vaak op haar buikje hier door al snel een sterke nek en ook best snel probeerde om te rollen niet kan ik haar niet op haar buik leggen of ze is al weer terug gerolt hihi

5 jaar geleden

Onze zoon rolde bij 12 weken van zijn buik naar zijn rug, meerder keren en meerder dagen. Toen is het gestopt 😅 en hij is bijna 17 weken.

5 jaar geleden

Hier ook vanaf ze 10 weken was! Echt snel. Het is wel een mager meisje dus moet weinig gewicht meesleuren. 😁

5 jaar geleden

Mijn zoon rolt al een aantal weken van buik naar rug maar sinds vorige week (toen 15 weken) ook van rug naar buik.

5 jaar geleden

Onze dochter is nu 12 weken en deed dat 2 weken geleden voor het eerst dus met 10 weken leek mij ook heel snel

5 jaar geleden

Onze dochter kon t met 13 weken, een aantal keer. Nu lijkt ze het verleerd zo apart!

5 jaar geleden

Reactie op Mama210

Onze zoon rolde bij 12 weken van zijn buik naar zijn rug, meerder keren en ...
Hier ook ja!

5 jaar geleden

Ow valt mee hoe vroeg zo te zien. Hij ligt niet zoveel omdat hij dan vaak vrijwel direct begint te huilen. Ik was dus echt verbaast dat hij dit al kon. Wel van begin af aan ook sterk ik het hoofd omhoog houden. Maar toch

5 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Onze dochter kon t met 13 weken, een aantal keer. Nu lijkt ze het verleerd ...
Haha, herkenbaar! Onze kleine vent ook! Maar sinds vorige week (15 weken) is die weer volop bezig en lukt het vandaag rug naar zij en soms op de bank naar z’n buik...

5 jaar geleden

Hier met 7+3 weken dat ze van buik naar rug rolde. Andersom lukt nog niet 😋

5 jaar geleden

Hier 14 weken maar doet nog niet eens een poging, Haha! Lachen met geluid deed ze dan weer wel heel vroeg. Ach, alles op zn tijd en ieder in zn tempo 👍🏼😁

5 jaar geleden

Sinds deze week, met 19 weken, gecorrigeerd 15 weken. Een van de jongens draait van rug naar buik. En een van de jongens van buik naar rug 😂

5 jaar geleden

Met 4 weken gooide hij zichzelf al van buik naar rug. Zijn hoofd dan gewoon naar een kant laten vallen en met beetje kracht was hij omgedraaid. Nu is hij 14 weken en doet hij het eigenlijk nog steeds alleen dan bewust omdraaien.

5 jaar geleden

Mijn zoon is nu bijna 18 weken hij heeft vier a vijf weken terug paar keer van zijn buik naar de rug om gerold. Ik denk dat het gebeurde om dat hij zijn slaap niet kon vatten. En boos werd en per ongeluk op de rug kwam, en slapen helemaal niet lukt. Ha ha

5 jaar geleden

Hier met 15 weken omdat hij op de buik liggen vreselijk vond. Nu met 18 weken doet hij het niet meer, blijft gewoon liggen op de buik en vermaakt zich prima. Komt vast wel weer terug. Leuk om te lezen wat andere babies al kunnen ☺️ Lachen met geluid doet onze zoon wel maar nog niet schaterlachen ofzo. Eerder alsof hij heel hard hikt haha

5 jaar geleden

Ons zoontje deed dit met 8 weken ook toevallig 3 dagen achter elkaar. Nu is hij 14 weken en heeft het sinds dien niet maar gedaan, enkel van rug in zijligging probeert hij nu. 🤣 omdat hij zijn hoofdje zo hoog hield viel zijn hoofdje soms opzij waardoor hij dus omrolde. Iets met zwaartekracht en zware babyhoofdjes 😅 maar misschien dat jou kindje het wel echt kan ondertussen.

5 jaar geleden

Ons zoontje deed dit met 8 weken ook toevallig 3 dagen achter elkaar. Nu i ...
Haha het leek alsof hij het bewust deed, ook enkele dagen meerdere keren op een dag. Had zelf het idee dat hij gestopt is toen hij na de vaccinaties pijn aan zijn benen had. Maar maakt niet uit, voor de 18 lukt het hem vast wel 😄

5 jaar geleden

Onze kleine deed het met 9 weken al (hij is morgen 14weken) , ik dacht ook dat het toeval was maar hij bleef omrollen elke keer als we tummy time deden 😅

5 jaar geleden

Onze dochter rolde met 5 weken van de buik naar de rug. En nu sinds een week van rug naar buik.