26 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Beide vorige zwangerschappen vroeg verteld en zijn beide mis gegaan. Dus nu even geduld hebben. Verspreek me vaak bijna! Morgen 2e echo en daarna mag ik los ;)

4 jaar geleden

Hier 🙈 men mama wil dadelijk langskomen maar heb haar afgewimpeld! Verteld dat ik bij de tandarts zit en we morgen wel afspreken 🤭 echt waar. Ik hou overal mijn jas aan of een dikke losse pul anders zien ze het zo 😆!

4 jaar geleden

Reactie op wo87

Heel herkenbaar! Beide vorige zwangerschappen vroeg verteld en zijn beide m ...
Ohh hoeveel weken ben je dan? 🤗

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik wil het ook graag vertellen maar wij hebben er voor gekozen om het pas na de eerste echo (25 februari) te vertellen. Heel lastig om het stil te houden

4 jaar geleden

Reactie op wo87

Heel herkenbaar! Beide vorige zwangerschappen vroeg verteld en zijn beide m ...
Hier eerste zwangerschap maar we willen het aan onze ouders volgende week vertellen dan ben ik 6,5 week zwanger. Juist omdat het nog mis kan gaan vind ik het fijn als hun het weten. De week erol broers/zus en de rest vanaf 12 weken pas.

4 jaar geleden

Jaaa zeker!! Bij mijn ouder voel ik me een leugenaartje ben ik zoo slecht in! Ow en op mijn werk, ben nu ziek thuis met een buikgriep extra veel misselijkheid. Mijn collega jaja... weet je waar je ook misselijk van wordt.... Ik weet gewoon niet hoe ik daar op moet antwoorden, ontkennen vind ik ook moeilijk. Nu ook extra moe dus besloten langer uit te rusten, zorg niet meer alleen voor mezelf! Maar ben blij als alles bekend is, hopelijk meer begrip en geen leugentjes meer. Als dan maar niet continu ongevraagd advies en alle verhalen te horen krijg van vroeger,... hihi

4 jaar geleden

Reactie op diebke

Ohh hoeveel weken ben je dan? 🤗
Ik ben nu 5+2 heel pril nog maar enige dochter dus en jongste. En gezien iedereen het eigenlijk al verwacht dat het vanaf onze bruiloft (07-09-2019) niet lang zou gaan duren wil ik het graag delen met mn ouders en schoonouders. Maar er is echt nog niks te zien gelukkig. Voel wel van alles maar dat kan ik redelijk verbergen bandenpijn en opgeblazen gevoel komen vaak savonds pas opzetten.

4 jaar geleden

Heel begrijpelijk, ben 7 + 3 weken en heb al een buikje, dus losse truien aan om het te verbergen, dat lukt nog. Maar ben nu ook iedere dag enorm misselijk en dat is helaas moeilijker te verbergen. Ik hoop dat het snel volgende week is, dan hebbe we onze eerste echo en dan gaan we het ook vertellen. Langer kan ik zelf niet wachten, mits het ons eerste kindje is na heel lang proberen.

4 jaar geleden

Nou, dat is dus precíes de rede dat ik nu een maand al niet bij me moeder langs ben geweest! 😊 Zij ziet en voelt alles maar dan ook alles... Scary. Volgen weekend, na eerste echo is het dan zover. Dan gaan we het onze familie vertellen. En alles goed is met baby 🙏🏻 doen het op een leuke wijze. Wel beetje zwaar gehad zo afgelopen weken maar ja.. Tis ons keus om het zo te doen. De rest mag nog lekker wachten tot na 1e trimester. Maar das makkelijker geheim houden dan eigen familie Op werk draag ik wijde truien en dat deed ik daarvoor ook (netals goed eten 😊) dus valt niet op nog

4 jaar geleden

Ik had hetzelfde ongemak, maar mijn moeder prikte er doorheen en gaf me een dikke knipoog. Toen hebben we het ook maar meteen aan mijn vader verteld 😅

4 jaar geleden

Ik had hetzelfde ongemak, maar mijn moeder prikte er doorheen en gaf me een ...
Oh jeetje!! Mijn man had me dat niet in dank afgenomen denk maarja kun je niks aan doen. Het is zeer gewenst hier maar beide moeten we nog even wennen hadden verwacht er wel iets langer over te doen voor het zou lukken. November gestopt met pil, dag voor kerst ongesteld en nu dus 5+2 zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op WilmaMaat

Ik ben nu 5+2 heel pril nog maar enige dochter dus en jongste. En gezien ie ...
Ik heb precies hetzelfde, wat toevallig! Ik ben vandaag ook 5+2 weken en enige dochter van m'n ouders 😉 Ik heb het afgelopen weekend al aan mijn eigen ouders verteld en aankomend weekend gaan we het aan mijn schoonouders vertellen 😊 Bij mij is er ook nog niks te zien haha! Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren!

4 jaar geleden

Gister kwamen mijn ouders kijken bij het huis dat wij geërfd hebben (dit wordt nu helemaal verbouwd). Eenmaal op de bovenverdieping aangekomen zegt moeders: nou this is where the magic moet gaan gebeuren om de overige slaapkamers te gaan vullen. Waarop mijn broertje van 12 zegt: ja ik wil zoooo graag oom worden. Ze moesten eens weten 😂😂

4 jaar geleden

Wilmamaat hoever ben je nu ?? Ik zou het het liefste tegen iedereen vertellen alleen wil echt zeker zijn dat alles goed is het is nu nog zo pril ik vind het moeilijk om te liegen ik zei nooit nee tegen een wijntje en nu wel hihi

4 jaar geleden

Ja heb het ook aan mijn moeder verteld. Die ziet altijd alles gelijk aan mij 🤦🏽‍♀️ Had 2 dagen ervoor een positieve test in handen. Wilde het eigenlijk nog heel lang voor me houden. Dit is officieel mijn derde zwangerschap. Mijn vorige zwangerschap was gestopt ergens na de “magische 12 wekengrens”. Dus dit zijn hele spannende en soms ook wel een beetje enge tijden...🥺

4 jaar geleden

Haha ik belde gister met mijn moeder en voelde me heel bezwaard. Vertelde ook bijna niks terwijl we normaal wel anderhalf uur kunnen kletsen. We waren nu binnen een half uur klaar. Oeps :p Wij vertellen het ook over 1,5 week.

4 jaar geleden

Mijn vriendinnen willen opeens allemaal borrels doen met sigaretten en sushi eten haha, ik heb nergens tijd voor wat jammer zeg heel druk op mijn werk helaas 😉

4 jaar geleden

Reactie op JBB

Wilmamaat hoever ben je nu ?? Ik zou het het liefste tegen iedereen vertell ...
Ik ben nu 5+2 en gaan bet bij 6,5 week aan onze ouders vertellen. Juist omdat het nog mis kan gaan willen we dat hun het al wel weten en de week erna onze broers/zus en de rest past met 12 weken.

4 jaar geleden

Ja heb het ook aan mijn moeder verteld. Die ziet altijd alles gelijk aan mi ...
Wat herkenbaar je verhaal tot in detail. Ik heb het ook al aan mijn moeder verteld en hier ging het helaas ook mis bij de magische 12 vandaar dat ik nu zo onzeker ben en omdat het ook de 3e is. En dat het spannend en heel eng is herken ik. Dikke virtuele knuffel. Ik moest even goed kijken of ik het niet zelf had getypt ;) Nu gaan we ervoor. Wens je heel veel geluk toe :)

4 jaar geleden

Op mijn werk zijn er een aantal meiden waarvan iedereen verwacht dat ze binnenkort zwanger zijn en daar ben ik één van. Laatst vond ik iets onwijs stinken op t werk. Een collega zei meteen: je bent gewoon zwanger he! Heb wat ongemakkelijk gelachen en ben over iets anders begonnen 🙈