26 Reacties

4 jaar geleden

Haha herkenbaar. Mijn moeder vroeg vandaag of ik filet American of rauwe ham op m'n brood wilde. Normaal be ik hier dol op 🤣haar blik toen ik dus nee zei. Hahahaha. Heel ongemakkelijk.. Die heeft vast 1 en 1 al bij elkaar opgeteld 🤭

4 jaar geleden

Had het mijn beste vriendin verteld, omdat wij alles delen en ook zodat het voor mij gemakkelijker is bij andere vriendinnen geheim te houden. Nu waren we bij elkaar, en overhandigd mijn beste vriendin mij een glas wijn.... Ik keek haar aan, zij keek mij aan (normaal pak ik hem gretig aan), roept ze: "oh sorry!!" Iedereen verbaasd. We hebben het op geen alcohol in januari gegooid 😂😂😂

4 jaar geleden

Poeh ik moest naar de verjaardag van de opa van mijn vriend. Staat daar alles op tafel wat we niet meer mogen hebben als filet American, rauwe zalm ect. En normaal eet ik echt alles zo graag en nu had ik niks gegeten. Hele tijd vragen. Ben je ziek? Voel je je wel goed? Zo ongemakkelijk

4 jaar geleden

Ja het is zo lastig.. Continu ook zo nadenken (godzijdank voor de APP Zwangerhap) wat je wel of niet mag. Geluk bij een ongeluk heb ik een auto ongeluk gehad een tijd geleden waar ik nog steeds heel ziek van ben dus mensen zijn wat minder verdacht bij mij omdat ik me heel vaak ziek voel. Al is 't zo lastig je niet te verspreken 😱

4 jaar geleden

Wij hebben daarom besloten om onze ouders in te lichten. Afgelopen weekend gedaan. Wat een feest☺️ Echt beste vrienden na de eerste echo (9 weken). En vervolgens minder dichtbij na de termijnecho. Wat een gedoetje he!

4 jaar geleden

Reactie op MaaikeVi

Wij hebben daarom besloten om onze ouders in te lichten. Afgelopen weekend ...
Ja zeker! Wij zijn moeten beide en vooral mn man nog even wennen aan het idee. Hij wilde het ook heel graag hoor. Maar hadden beide niet verwacht dat het zo snel zou lukken (nov2019 gestopt met de pil). Dus niet weekend van 8/9 feb gaan we het ze vertellen. Gelukkig nog maar minder dan 1,5 week wachten.