31 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook 9 weken bijna 10 weken zwanger, ook ontzettend veel last van!

4 jaar geleden

Heeey! Ik ben nu 8 weken zwanger en heb hier ook erg veel last van terwijl ik voorheen amper last had van puistjes, onrustige huid etc. Het is m'n eerste zwangerschap maar zoals ik het begrepen heb hoort het er allemaal bij (thanks hormonen haha)

4 jaar geleden

In Macedonië zeggen ze dat je dan een dochtertje krijgt 😊

4 jaar geleden

Hier ook veel last van een onrustige huid. Inmiddels 10 weken zwanger. Ben benieuwd of het de rest van de zwangerschap blijft, of nog gaat verbeteren.

4 jaar geleden

Altijd horen zeggen veel uitslag op huid = meisje, nu ja we zullen zien of dit nu gaat kloppen he .... spannend

4 jaar geleden

Hi meiden, ik ook echt!? Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet, ik heb toen een jongen gekregen. Zou ik nu dan een meisje krijgen..? :-)

4 jaar geleden

Reactie op Queenie

Altijd horen zeggen veel uitslag op huid = meisje, nu ja we zullen zien of ...
Mijn tante had ook echt extreem last van acne, bij beide zwangerschappen. Maar het zijn allebei boys haha dus het zegt niets over het geslacht helaas!

4 jaar geleden

Reactie op Anita82

Hi meiden, ik ook echt!? Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat helemaal n ...
Jaa dat dacht ik ook gelijk! Niet dat ik een voorkeur heb, maar ben wel heeeel benieuwd wat het is :)

4 jaar geleden

Reactie op Elle87

Hier ook veel last van een onrustige huid. Inmiddels 10 weken zwanger. Be ...
Laten we het hopen! Hoor wel van veel mensen om me heen dat het na 3 maanden weer beter gaat worden omdat je hormonen dan weer stabiliseren.. Duimen maar!

4 jaar geleden

Reactie op Prisser

Heeey! Ik ben nu 8 weken zwanger en heb hier ook erg veel last van terwijl ...
Jaa pff die hormonen haha! Hopelijk na 3 maanden iets minder last van, ben benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op Miss Curly

In Macedonië zeggen ze dat je dan een dochtertje krijgt 😊
Ben zooo benieuwd 😍

4 jaar geleden

Volgens bakerpraatjes wordt het dan een meisje. Zij stelen de schoonheid van de moeder. Nu ik bijna 13 weken ver ben is mijn huid ook sinds dik een week erg onrustig en wij denken dat het een meisje gaat worden. Althans mijn man zegt het al in het begin vd zwangerschap. Heb ook vanaf week zes goed lopen braken tot aan nu. Misschien daarom ook de huid minder is. 🤰🏼🌸🍀🍼

4 jaar geleden

Het zijn puur hormonen.. Pukkels.. Droge huid... Vlekken.. De 1 heeft er last van, de ander niet. Uiteindelijk zal je huid rustiger worden, en wanneer dat is hangt ook per vrouw af. Kan dus tot na de bevalling duren. Niks met geslacht baby te maken, er zijn dames die onder de pukkels zitten en overgeven en gewoon een zoontje krijgen.

4 jaar geleden

Zijn gewoon de hormonen. Heel normaal. Ik zit er helemaal onder. Hoort er nou eenmaal bij 🙏🏻

4 jaar geleden

Ohhh ja zo herkenbaar!! Had ik bij mijn dochter ook, gelukkig ging dat vanaf ongeveer 12 weken weer weg. Daar hou ik nu ook maar moed op!!

4 jaar geleden

Reactie op reduijn

Ohhh ja zo herkenbaar!! Had ik bij mijn dochter ook, gelukkig ging dat van ...
Ooh wat een goed nieuws! Fingers crossed 🙏🏼

4 jaar geleden

Ik ben ook 9 weken zwanger van mijn eerste. Ik heb daar ook last van.

4 jaar geleden

Herkenbaar! Week 10 en komt nu een beetje op. Ook een hele droge hoofdhuid, krab er de schilfers af, normaal geen last van!

4 jaar geleden

Ik heb al vanaf 4 weken een mega vet pukkelig voorhoofd. Merk nog geen afname helaas. Had dit bij mijn zoontje niet zo erg als nu.

4 jaar geleden

Vervelend he!! Heb er ook last van met vlagen. Hopelijk trekt het gauw weer weg.