31 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van sinds 3 weken nu 11c weken zwanger helaas helpt niets ertegen Ik accepteer maar dat ik geen zwangerschapsgloed heb

4 jaar geleden

Hier ook last van pukkeltjes ed, heb dit al tip gekregen. gewoon elke dag gebruiken. zit geen alcohol of parfum in. De dag crème is ook als BB crème, zo heb je nog een beetje een foundation gevoel.

4 jaar geleden

Ik heb in mijn vorige zwangerschap een soort huidaandoening gekregen het begon met pukkeltjes over me hele lichaam(behalve me gezicht) daarna werden het soort van blaren met witte spul erin. (Het jeukte ontzettend erg en het was zomer toen ik zwanger was ik mocht niet zwemmen) nu ben ik al 5 maanden bevallen van mijn zoontje maar zit mijn lichaam er nog steeds onder alleen zijn het nu allemaal donkere vlekkjes over mijn lichaam.

4 jaar geleden

Hier ook al weken last, nu 12 weken zwanger. Hartstikke droge en onrustige huid, slap, futloos en vet haar. Niks geen zwangerschapsgloed of volle bos haar! Had me daar zo op verheugd maar vrees dat dat echt niet meer gaat komen :( Collega van mij ook zwanger en is echt supermooi en gloeit helemaal. Terwijl mensen bij mij denken dat ik ziek ben, zo oneerlijk! ;-)

VRIEND

4 jaar geleden

Misschien heb je iets aan dit artikel: https://www.dr-jetskeultee.nl/zwangerschap-en-de-huid/ Ik vind haar producten sowieso fijn. Ik ben ermee begonnen toen ik nog niet zwanger was maar veel puistjes had ineens. Het heeft me heel erg geholpen. Al gebruik ik alleen de toner en de exfolliant. Als dagcrème gebruik die van Olaz 7 effects, parfumvrij. Die is vaak als 1+1 te verkrijgen bij bol.com of Kruidvat. Ik gebruik die ook als nachtcrème. Ik merk nu dat mijn huid inderdaad vetter is dan voor ik zwanger was maar vooralsnog mag ik niet klagen wat puistjes betreft.

4 jaar geleden

Mij helpt deze enorm! Ook echt onrustige huid en door deze crème ‘s ochtends en ‘s avonds te smeren is het al een stuk minder. Je kunt deze bij de Bijenkorf bestellen!

4 jaar geleden

Reactie op SandraBB

Mij helpt deze enorm! Ook echt onrustige huid en door deze crème ‘s ochtend ...
Even in het algemeen voor iedereen: met de producten van The Ordinary zou ik oppassen. In de meeste producten zitten namelijk zuren die niet veilig worden geacht tijdens de zwangerschap. Deze suspensie van Sandra bevat azelaïnezuur wat wél veilig gebruikt kan worden. Dit even ter info :)

4 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap van mijn eerste (meisje) was mijn huid om te huilen. Heel rood, ontstekingen in mijn gezicht en pigment (niet vd zon maar gewoon rood pigment). Ze is nu 17mnd en het is pas sinds een paar maanden weer wat rustiger. Zou het komen door mijn huidige zwangerschap? Ik hoop dat het OOIT weer een beetje wordt zoals vroeger maar je hebt er niks over te zeggen helaas

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op anoukvu

Ik heb in mijn vorige zwangerschap een soort huidaandoening gekregen het be ...
Wat balen he! Weten ze wat het is? Ben je al eens bij de dermatoloog geweest?

4 jaar geleden

Reactie op Chefke

Wat balen he! Weten ze wat het is? Ben je al eens bij de dermatoloog gewees ...
Ik loop wel bij de dermatoloog maar ze weten helaas nog niet wat het is. Dat maakt mijn erg onzeker vooral omdat ik nu weer zwanger ben en bang ben dat het weer gaat terug komen.

4 jaar geleden

Reactie op liefs_lin

Even in het algemeen voor iedereen: met de producten van The Ordinary zou i ...
Hee bedankt voor deze tip! Ik heb een hoop meer van The Ordinairy, dus ga even goed uitzoeken wat ik beter niet kan gebruiken!