15 Reacties

4 jaar geleden

Huisarts bellen

4 jaar geleden

Huisartsenpost bellen, vragen om een oogzalfje

4 jaar geleden

Dochtertje had dit laatst ook, veelvuldig de "snotjes" weghalen uit de ogen en verder kun je niet heel veel doen helaas.

4 jaar geleden

Onze dochter had ook een flink ontstoken oog. Ze heeft zalf van de huisarts gekregen. Na twee dagen al een stuk beter. Nu is het bijna weg.

4 jaar geleden

Toevallig afgelopen maanden paar keer gehad. Zo sneu, zn oogjes gingen amper open sochtends. Heel de dag klonten soep, wimpers aan elkaar en rood etc. Huisarts gebeld maar beter geen zalf oid. Kokend water op een schone doek en van buiten naar binnen schoonmaken. Kamille thee helpt ook idd. Verder betekent het schijnbaar dat het lichaam de zooi uit het lichaam juist opruimt dus hopelijk gaat het snel weg bij je zoontje

4 jaar geleden

Klinkt vreemd, maar moedermelk helpt supersnel . Moet je wel iemand kennen die kolft. ...

4 jaar geleden

Reactie op Vmss

Toevallig afgelopen maanden paar keer gehad. Zo sneu, zn oogjes gingen ampe ...
Precies dat. Ik wil niet direct aan de antibiotica

4 jaar geleden

Hier paar weken geleden ook gehad. Na al meer als week aantobben met ogen schoonmaken met gekookt water (begon al te huilen als ze doek of watje zag😔), eindelijk ooggel gekregen. Binnen 2 dagen helemaal weg 👌

4 jaar geleden

Reactie op Ollie85

Hier paar weken geleden ook gehad. Na al meer als week aantobben met ogen s ...
Was dat antibiotica, die gel?

4 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad en wilde ook geen antibiotica geven maar we bleven maar aantobben en zo zielig, het werd steeds erger. Daarna kregen we antibiotica zalf ( drama om in dr ogen ge doen want ze was al helemaal panisch geworden door elke eker dat schoonmaken met watjes enzo), maar toen was het in 1,5 dag weg. Tip, in de kinderstoel laten zitten, zelf erachter staan, kinderstoel naar achter kantelen en dan zo de gel in de ogen doen. Werkte bij ons goed. Sterkte en zou wel kuurtje doen hoor, wij hebben achteraf te lang gewacht en het was zo zielig

4 jaar geleden

Reactie op Leonora32

Wij hebben dit ook gehad en wilde ook geen antibiotica geven maar we bleven ...
Dank voor je reactie!

4 jaar geleden

Mocht je borstvoeding geven of hebben gegeven en bijvoorbeeld nog in de vriezer hebben, zou je dit in de oogjes kunnen druppelen! Werkt fantastisch

4 jaar geleden

Reactie op tmeeer

Mocht je borstvoeding geven of hebben gegeven en bijvoorbeeld nog in de vri ...
Helaas niet.... ook geen borstgevende moeders om me heen! Had het inderdaad gelezen.

4 jaar geleden

Reactie op Cocoklink

Helaas niet.... ook geen borstgevende moeders om me heen! Had het inderdaad ...
Helaas! Hopelijk knapt het snel op!

4 jaar geleden

Reactie op Cocoklink

Was dat antibiotica, die gel?
Fucitalmic ooggel, wel soort antibiotica. Ik vond het super werken in ieder geval.