Onzeker

Nance6713
4 maanden geleden
Volgen
Ik ben 5+3 zwanger, nog best pril. Ik had 2 dagen af en toe last van wat bruinig slijm met afvegen. Na gister avond na het vrijen direct bloedverlies. Helder rood en best veel.. dit is gisteravond begonnen en lijkt nu pas iets minder te worden. ik maak mij grote zorgen! Ik heb de vk gebeld en ik mag as vrijdag voor een echo omdat ik dan 6 weken ben en ze dan pas wat kunnen zien. Iemand ervaring hiermee??
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
48 reacties
kellydehaan
4 maanden geleden
Even een update net toch voor de zekerheid een echo laten maken weer een mooi kloppend hartje te zien En de bloeding is minder te zien dus we blijven positief iedereen onwijs bedankt voor de lieve berichtjes
  • Rapporteren
simone33
4 maanden geleden
Reactie op kellydehaan
Even een update net toch voor de zekerheid een echo laten maken weer een mooi kloppend hartje te zien En de bloeding is minder te zien dus we blijven positief iedereen onwijs bedankt voor de lieve berichtjes
Wat een goed nieuws!
  • Rapporteren
L e o n i e
4 maanden geleden
Reactie op kellydehaan
Heel fijn!!! Nu proberen toch te genieten 🌸🌸
  • Rapporteren
Marita
4 maanden geleden
Wij zitten in een rollercoaster van emoties en stress. Gisteren spontaan bloedverlies gehad. Blinde paniek want afgelopen juli heb ik een miskraam gehad. Gelukkig kon ik 2 uur later naar de verloskundige voor een echo. Die zei: dit is niet goed. Ik stuur je morgen naar de gynaecoloog maar dit is niet goed. We zijn de hele avond aan het huilen geweest en wachten op de miskraam, maar die zette niet door. Vanmorgen naar de gynaecoloog met de verwachting te horen dat het een miskraam is. Hij deed een echo en zei toen: je bent wel iets korter zwanger, ik denk 5,5 week ipv 6,5 week. Maar, dat kan, niet elke vrouw heeft op dezelfde momenten eisprongen dus, dat kan. En zei hij: dit hoeft geen miskraam te worden. Ik zie duidelijk een zakje, een vrucht en ook een aanhechting. De bloeding kan van alles zijn. Dus, nog geen paniek. Volgende week dinsdag terugkomen voor een nieuwe echo. Dan weten we het zeker. Maar ja, in de tussentijd kan het nog steeds misgaan. Nu, vanavond, morgen, over 3 dagen, het kan. Maar het kan ook niet. En ik bloed nog steeds. Niet superveel, maar toch wel gemiddeld. Nu dus stress. Bij elk krampje schiet ik in paniek. Denk ik dat het fout gaat. En een week wachten. Een week onzekerheid. Of al heel snel een miskraam. En als er volgende week dinsdag geen groei te zien is, is het alsnog niet goed. En wordt er toch een miskraam opgewekt. Pffff, wat een ellende😢
  • Rapporteren
ShannaTroncoso
4 maanden geleden
Waar naar voor je , duim met je mee meid 🙏♥️
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Reactie op Marita
Wij zitten in een rollercoaster van emoties en stress. Gisteren spontaan bloedverlies gehad. Blinde paniek want afgelopen juli heb ik een miskraam gehad. Gelukkig kon ik 2 uur later naar de verloskundige voor een echo. Die zei: dit is niet goed. Ik stuur je morgen naar de gynaecoloog maar dit is niet goed. We zijn de hele avond aan het huilen geweest en wachten op de miskraam, maar die zette niet door. Vanmorgen naar de gynaecoloog met de verwachting te horen dat het een miskraam is. Hij deed een echo en zei toen: je bent wel iets korter zwanger, ik denk 5,5 week ipv 6,5 week. Maar, dat kan, niet elke vrouw heeft op dezelfde momenten eisprongen dus, dat kan. En zei hij: dit hoeft geen miskraam te worden. Ik zie duidelijk een zakje, een vrucht en ook een aanhechting. De bloeding kan van alles zijn. Dus, nog geen paniek. Volgende week dinsdag terugkomen voor een nieuwe echo. Dan weten we het zeker. Maar ja, in de tussentijd kan het nog steeds misgaan. Nu, vanavond, morgen, over 3 dagen, het kan. Maar het kan ook niet. En ik bloed nog steeds. Niet superveel, maar toch wel gemiddeld. Nu dus stress. Bij elk krampje schiet ik in paniek. Denk ik dat het fout gaat. En een week wachten. Een week onzekerheid. Of al heel snel een miskraam. En als er volgende week dinsdag geen groei te zien is, is het alsnog niet goed. En wordt er toch een miskraam opgewekt. Pffff, wat een ellende😢
Wat heftig! Ik leef met jullie mee hoop zo dat Het over een week goed zit! Wat apart dat de VK zo stellig is dat het niet goed zit en de gynaecoloog zegt geen paniek. Dat zou mij persoonlijk erg onzeker maken van wie moet je nu geloven.. ik denk aan je Veel sterkte de aankomende week 🍀🍀
  • Rapporteren
ShannaTroncoso
4 maanden geleden
Jaa ik had juist hetzelfde vorig jaar hadd me ook gerust gesteld , week erna terug controle en was misval .. Dus beter even van jet ergste uitgaan , want ans doet het eens zo veel pijn as je denlt fa alles perfect is . Alle was toch bij mij zo :-( hopelijk heb jij meer Chance meid x
  • Rapporteren
Maroussia-24
4 maanden geleden
Reactie op Marita
Wat een onzekerheid! Ik voel met je mee.. eergister extreem veel bloedverlies gehad. Was 7 weken zwanger. Net bij de VK geweest die zei al gelijk dit is niet goed. De werld zakt onder je vandaan :(
  • Rapporteren