21 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op ann85
Je zit vast niet op mijn mening te wachten maar misschien even wachten tot ...
Dankjewel hebben we ook zekker heel fam heeft oorbellen haha dus weten wat we Willen

4 jaar geleden
Reactie op Ashleybreel
Dankjewel hebben we ook zekker heel fam heeft oorbellen haha dus weten wat ...
Ik denk meer dat ze bedoeld dat je nu nog niet weet of je zoon het wil. Dat kan je niet vragen aan een baby en het is zijn lichaam en niet dat van jullie.
Maar dit zal een ook cultuur verschil zijn denk ik

4 jaar geleden
Reactie op ann85
Ok, en zij vinden het allemaal leuk dat zij dat hebben gekregen?
Ja ze zijn er allemaal blij mew

4 jaar geleden
Bij meisjes vind ik dit niet erg zo vroeg al. Maar bij een jongen vind ik dit wel anders. Ik zelf zou het niet doen bij m’n zoontje. En dit wel door hem zelf laten beslissen. Vind het persoonlijk ook niet echt mooi bij een jongen 🙈sorry wss niet het antwoord dat je wou horen

4 jaar geleden
Reactie op Nina Van Autryve
Bij meisjes vind ik dit niet erg zo vroeg al. Maar bij een jongen vind ik d ...
Mag ik vragen waarom je het bij meisjes anders vind dan bij jongens? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.😊

4 jaar geleden
Reactie op Astrid en Emma
Mag ik vragen waarom je het bij meisjes anders vind dan bij jongens? Gewoon ...
Dat vraag ik me ook af dat dat allemaal niet kan en bij een meisje wel?,😅

4 jaar geleden
Reactie op Ashleybreel
Dat vraag ik me ook af dat dat allemaal niet kan en bij een meisje wel?,😅
Denk dat ze bedoeld dat niet alle jongens een oorbel hebben en willen en de ene het wel wilt en de andere niet(heb je ook bij meisjes natuurlijk) gaatjes groeien wel weer dicht maar ik snap haar punt wel. Ik heb zelf ook een zoontje en ik laat geen oorbel schieten bij hem. En daar staat iedereen vrij in natuurlijk. Als ik een dochter zou hebben zou ik dat wel doen omdat 9/10 meisjes graag oorbellen willen dragen als ze wat ouder zijn en dan heb je er tog een ander idee bij. Maar ik zou als ik jullie was en jullie willen het graag gewoon lekker doen en als die de leeftijd heeft dat die het niet wilt haal je hem eruit haha. Stuur je wel even een foto hier in de app als je hem heb gezet? 😍

4 jaar geleden
Als jullie dit willen gewoon lekker doen! Dat gezeik over of een baby dat wel wil zowel bij jongens en meisjes.. Als een kind het achteraf niet wilt haal je hem eruit en dan is het opgelost.. Vroeger was het normaal en ken werkelijk niemand die er een trauma aan over gehouden heeft. Ja wow er blijft misschien een piepklein stipje over🤦♀️ Ik zou gewoon lekker doen wat je zelf wilt en degene die dat niet normaal vinden hebben gewoon pech.

4 jaar geleden
Reactie op Astrid en Emma
Mag ik vragen waarom je het bij meisjes anders vind dan bij jongens? Gewoon ...
Oow sorry voor het late antwoord.
Ik vind het bij een meisje anders omdat ik ken niet veel meisjes die geen oorringen hebben.
Bij jongens is dit vele minder.

4 jaar geleden
Wat leuk dat je dat gaat doen! Zal vast stoer staan ;) heb zelf geen zoon maar wel een dochtertje van de dezelfde leeftijd zo'n beetje(28e wordt ze 6 maand) en heb oorbellen laten schieten bij Lucardi.
Ben er erg blij mee, mijn omgeving reageert ook wisselend. De een vind het niks de ander wel cute. Dagelijks even druppelen en draaien en verder heeft ze nergens last van gehad.
Ben benieuwd naar de foto van je ventje 😊

4 jaar geleden
Reactie op Deesy
Wat leuk dat je dat gaat doen! Zal vast stoer staan ;) heb zelf geen zoon m ...
Door alle naare reacties is mij vriend van gedachten veranderd vind jammer maar misschien draai hij nog bij

4 jaar geleden
Reactie op Ashleybreel
Door alle naare reacties is mij vriend van gedachten veranderd vind jammer ...
Hee wat naar dat je vriend door alle negatieve reacties van gedachte is veranderd het is jullie zoon jullie trots met of zonder oorbel het is jullie keuze en niet die van een ander en hun mening lekker doen dus ik hoop dat je vriend nog van gedachte veranderd en je alsnog die oorbel kunt laten zetten!!

4 jaar geleden
Ik ben niet zo van de oorbellen bij kleintjes, maar zou er geen verschil maken tussen jongen of meisje.
Hij (en als het een zij was zij) hoeft hem later niet te vullen.
Dus als dit iets is dat jullie graag willen doen. Dan hoppa, lekker doen, goed verzorgen en niks aan het handje.