58 Reacties

4 jaar geleden

Dat heet 'darmen buik' 😇 meeste dames hebben dat

4 jaar geleden

Ik heb het idee dat ik alleen maar aankom van vet... geen vocht en geen opgeblazen gevoel verder. Ik nam nooit ontbijt en dat doe ik nu wel. Verder geen verschil in eetpatroon. Ben ik de enige die aan lijkt te komen in vet??

4 jaar geleden

Ik ben nu 9 weken en ben door de misselijkheid zelfs afgevallen. Maar mijn buik is inderdaad zo groot als die van een hoogzwangere vrouw.

4 jaar geleden

Hier ook herkenbaar! 🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

Dat heet 'darmen buik' 😇 meeste dames hebben dat
Ja darmen buik inderdaad heb ik ook! Met af en toe kramp!

4 jaar geleden

Jaa hier ook! Bij mijn eerste zwangerschap duurde het zo lang voordat ik echt een zichtbaar buikje kreeg en nu merk ik gewoon al dat mijn kleding strakker zit. Dit is mijn buik nu en ben bijna 6 weken zwanger, kan toch niet 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Doo1

Ik heb het idee dat ik alleen maar aankom van vet... geen vocht en geen opg ...
Nee hoor niet de enige! ik ben 1.5 kilo aangekomen en ben 7 weken. Komt ook doordat ik rookte en nu natuurlijk niet. Daarnaast net als jij geen ontbijt maar heb dat nu wel nodig anders val ik om haha

4 jaar geleden

Pff ben 5.3 weken en voel mezelf tonnetje rond 🙊

4 jaar geleden

Jeo herkenbaar!! Ben blij dat ik broeken heb net stretch erin want het groeit goed. En indd de dames doen ook goed hun best 🙈🙈

4 jaar geleden

Ja begrijp je helemaal!!! Ben 7 weken maar ook zoveel vocht vasthouden en opgeblazen buik en moet het nog verborgen houden dat gaat lastig worden hihi 🤭

4 jaar geleden

Heb ik ook zo een last van. Lijkt ook wel of ik al 6 maanden ben 😂

4 jaar geleden

Mijn buik is ook volledig opgeblazen 🤣 wij moeten het echt gaan zeggen want de mensen zien ook dat ik heel verandert ben... was eerst een mager latje en nu ben ik zo rond geworden 😆! S avonds denk ik ook altijd dat ik halfweg de zwangerschap ben terwijl ik normaal nog maar 8+3 ben 🤭

4 jaar geleden

Jahoor, hier ook! Alsof ik ieder moment kan bevallen met mn 6 weken. Het doet me ook af en toe wat zeer. Ik hoop dat het snel wat beter wordt.

4 jaar geleden

Hahaha. Niet gek met alles wat er in je lichaam gebeurd. Kennen jullie dit filmpje? https://www.msichicago.org/fileadmin/assets/online_science/games/make_room/v2/mrfb.html

4 jaar geleden

6 weken. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn buik nog niet zo groot 😂

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Hahaha. Niet gek met alles wat er in je lichaam gebeurd. Kennen jullie dit ...
Mooi filmpje!

4 jaar geleden

Reactie op Kbaldee

6 weken. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn buik nog niet zo groot 😂
Dan heb je of een meerling in je buik OF je moet een verdomd grote boodschap doen 😁

4 jaar geleden

Dan heb je of een meerling in je buik OF je moet een verdomd grote boodscha ...
Hahaha nou ik hoop echt niet op een tweeling 😅 we gaan het volgende week vrijdag zien 😜

4 jaar geleden

Reactie op Kbaldee

Hahaha nou ik hoop echt niet op een tweeling 😅 we gaan het volgende week v ...
Hahah ik geloof dat we allemaal niet zo veel te 'willen' hebben.. Het kan er 1 zijn maar ook 2..3..etc en dat staat los van erfelijkheid 😊 Laat je het weten volgende week? Ben benieuwd! 💜

4 jaar geleden

Zeer herkenbaar. Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Normaal ben ik slank. Nu 9 weken zwanger, en heb een onwijs ik denk opgezette buik. Ik schrok daar echt van 🙀