58 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jooske-24

Mooi filmpje!
Gaaf hè. Ik was zwaar onder de indruk toen ik het voor het eerst zag. Die baby, oke. Maar dat je organen zo enorm beïnvloed worden had ik nooit gedacht.

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Gaaf hè. Ik was zwaar onder de indruk toen ik het voor het eerst zag. Die ...
Ja, prachtig! Magisch hoe alles zich aanpast om ruimte te maken voor het kindje.

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Hahaha. Niet gek met alles wat er in je lichaam gebeurd. Kennen jullie dit ...
Joh wat gaat dat snel in het filmpje! Weet je, wat mij nog het meest opviel was nog niet eens de groeiende baby maar hoe je organen zo opzij worden geduwd en geplet! 😂

4 jaar geleden

Hier ook een ballonnetje🎈echt verschrikkelijk kan niks van kleding over mijn buik verdragen.

4 jaar geleden

Nou hier ook hoor. Nou ben ik van mezelf wat voller, maar als je zou zeggen dat ik 6 maanden zwanger ben geloof je het gelijk. Heb maar een zwangerschapsbroek aangeschaft. Want een grotere kleding maat zit te ruim bij mijn benen en achterwerk. Maar kan het iedereen aanraden! Heerlijk geen knellende broek meer haha! Ben nu beina 7 weken

4 jaar geleden

Joh wat gaat dat snel in het filmpje! Weet je, wat mij nog het meest opviel ...
Hahaha ja hè. Ik bedoel, waar gaan die darmen naartoe? 🤣

4 jaar geleden

Helemaal hetzelfde hier dacht ook al wa is da, gisteren ook nieuwe bh gehaald wi en al van 90c naar 105 D 😱en dat nog maar voor 7+4.... Net wel een smoothie gemaakt want denk dat ik toch meer naar grote wc zal moeten vandaag zelfs nog niet geweest dus ja 🤔

4 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ terwijl ik tot nu toe alleen maar afval, voel ik me in de avond toch behoorlijk dikker 😂 Bij mijn echo gisteren zaten mn darmen ook in de weg 👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Hahaha. Niet gek met alles wat er in je lichaam gebeurd. Kennen jullie dit ...
Wauw wat een bijzonder filmpje!!

4 jaar geleden

Ja! Voel me ook echt een luchtballon. Ben nu 8 weken maar heb al best een buik. Maar ook m’n benen zijn aardig opgezet pfff!

4 jaar geleden

Ooh absoluut, ik zit ook in week 7 en ben ook net zo een ballon dat mijn broeken gewoon niet prettig meer zijn 🤣

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 8 weken maar al mijn broeken zitten onprettig; het drukt teveel op mijn buik wat mij misselijk maakt. Wel fijn dat wij allemaal onze 2e en 3e trimester vooral in de lente en zomer hebben. Met zo’n ronde buik kunnen we elke dag gewoon een stretchy jurkje aan. 👗☀️

4 jaar geleden

Ja vreselijk! Ben nu 7 weken zwanger en lijk inderdaad ook al halverwege 🙈 daar komt bij dat mijn darmen flink krampen. Warm pittenkussen erop en positiebroek aan helpen wel.

4 jaar geleden

Pfff ja hetzelfde hier ja echt mega opgeblazen. Vooral savonds 🙈. Kan het nu met 8 weken al niet echt meer zo makkelijk verbergen.

4 jaar geleden

Ja ik voel me afentoe echt een olifant 🐘! En dan kijk ik in de spiegel en dan valt 't mee maar voel me zooo opgeblazen, en soms ook een hele harde buik dat het voelt alsof hij knapt (nu al..) 🙊

4 jaar geleden

Ohh ja! Sinds een paar dagen (morgen als t goed is 7+6) durf ik echt geen strakke jurkjes meer aan naar mensen die mij goed kennen 🙈 zoo opgeblazen! Dit had ik de vorige zwangerschap pas bij 13 weken ofzo? Niet te doen. Vorige keer zagen m’n vriendinnen als eerst aan m’n borsten dat ik zwanger was; nu zal t wel m’n buik zijn... Sowieso heeeeel erg veel last van m’n darmen (lucht, obstipatie-gevoel maar dan zonder obstipatie etc..).

4 jaar geleden

Hier ook een hele opgezette buik! Kan vrijwel niks meer aan zonder dat je het al ziet. Nu 7+3.

4 jaar geleden

Ja! Ik ben nu 7+3 weken en sinds vorige week beginnen collega’s het ook echt aan me te zien (en soms zelfs vragen!!). Trouwens: borsten groeien ook enorm.

4 jaar geleden

Oooh ik ook echt enorm! Probeer me maar te verstoppen in oversizede truien en loshangende shirts... En precies hetzelfde wat m’n borsten betreft, vanmiddag maar eens op pad voor een nieuwe bh.

4 jaar geleden

Gelukkig bij mij nog niet zo zichtbaar. Maar vooral 'savonds na het eten voel ik me alsof ik ga ontploffen. Broek moet dan ook echt los. Tot hilariteit van mijn partner.🙄 Denk dat ik echt kleiner portie avondeten moet gaan eten (eet nu meestal nog zoals 'normaal'). Maar als ik dat probeer krijg ik daarna een enorme zoet craving en stuff ik mezelf als ik niet uitkijk met vla ofzo (at ik normaal nooit, maar nu..zoooo lekker..🤤). En dan voel ik me alsnog een ballon.😅 Mijn honger gevoel lijkt dus ontregelt. Overdag ook. Kan ineens giga honger hebben. En dat oplossen met niet meer dan een mandarijn..🤔 Oh ja.. Gelukkig geen obstipatie.. Juist vergrote activiteit met..luchtigheid 😅 als gevolg. Wederom tot grote hilariteit van mijn partner.😅🙈