58 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu 7+3 en voel mij erg opgeblazen en heb hele grote borsten 🙈 gelukkig weet de familie het al wel. Twijfel om een nieuwe broek te gaan kopen, kan ze op zich nog aan maar zit wel strak rond de navel. En doe maar wijde kleding aan 😅

4 jaar geleden

Gelukkig bij mij nog niet zo zichtbaar. Maar vooral 'savonds na het eten vo ...
Haha zo herkenbaar. Ik kan ook echt zo een honger hebben! En vervolgens na het eten weer misselijk. Ik weet bijna niet meer waar ik goed aan doe.

4 jaar geleden

Reactie op Anneie

Ik ben nu 7+3 en voel mij erg opgeblazen en heb hele grote borsten 🙈 geluk ...
Ik heb gisteren inderdaad ook een zwangerschap broek gepast. Maar voelde me daar dan ook nog niet helemaal chill in. Yoga pants en jurkjes zijn voor mij nu nog even de oplossing

4 jaar geleden

Reactie op xxossz

Ja! Ik ben nu 7+3 weken en sinds vorige week beginnen collega’s het ook ec ...
Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan vind dat mensen gaan vragen of gaan vissen naar of je zwanger bent en of hoever het ermee is. Ik maak er maar altijd een grapje van en lach het weg maar voel me er toch wel beetje vervelend onder

4 jaar geleden

Nou mijn buik is ook alsof ik al halverwege ben ipv 7 weken... Maar ik wijd het ook aan het feit dat het de 4e zwangerschap is...

4 jaar geleden

Haha zo herkenbaar. Ik kan ook echt zo een honger hebben! En vervolgens na ...
Herkenbaar! Ik blijf eten en blijft niet helemaal lekker vallen....

4 jaar geleden

Ik herken het opgeblazen gevoel! Die strakke skinny broeken zitten ineens niet meer zo fijn. Ik draag nu vooral flared broeken. X

4 jaar geleden

Poeh ik ben 6+5 en je ziet het ook echt aan mijn buik kan nog maar 2 broeken aan ‘s Avonds wist niet dat dat zo snel zou gaan en mijn collectie wijde kleren is klein heb normaal gewoon maat 36 en in kleding een platte buik dus draag altijd strakke truitjes en jurken maar dat is nu niet verstandig als ik niks wil zeggen. Kortom voel me een dikkerdje en ben niks aangekomen, gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben!

4 jaar geleden

Jaaa ik voel mij heeeel erg opgeblazen! Heb savonds Hele avond buikpijn! Heel erg last van mijn darmen dus.... en flink opgezette buik. Ik ben nu 8,5 week....

4 jaar geleden

Poe heel herkenbaar, ik ben morgen 9 weken maar zo opgeblazen als het maar kan, alsof ik al halverwege ben 😅 Dit is mijn 3e zwangerschap maar zo opgeblazen heb ik met die andere 2 niet al zo vroeg gehad, daar had ik echt pas met 17 weken een buik zoals ik nu heb terwijl ik qua gewicht hetzelfde zit.

4 jaar geleden

Hebben jullie ook een beetje last van zo’n harde buik? Het voelt een beetje als harde buik ah eind van de zwangerschap. 🙄🤔 Vraag me alleen af of dat echt normaal is 😳

4 jaar geleden

Ohh ook zo erg last van. Als het goed is nu 9 weken maar spijkerbroeken zitten niet meer lekker nu en al helemaal niet savonds.

4 jaar geleden

Hebben jullie ook een beetje last van zo’n harde buik? Het voelt een beetje ...
Nou, exact... ik hetzelfde. Heb soms echt einde van de middag of in de avond dat gevoel. Niet een echte echte harde buik, maar wel iets zo’n gevoel. En weet ook niet meer of ik dat bij m’n vorige zwangerschap had zo vroeg.. ben ook heel benieuwd naar reacties hierop!🌸🌸

4 jaar geleden

Reactie op L e o n i e

Nou, exact... ik hetzelfde. Heb soms echt einde van de middag of in de avon ...
Ik zeg precies dit net tegen mn vriend. Dat t bijna lijkt op een soort harde buik, zo eind vd dag teveel gegeten en gedaan etc. Ben ook enormmmmm opgeblazen (ook eind vd dag alleen hoor) Ik weet dat t darm en lucht is maar schrik er wel van. Had dit bij mn 1e absoluut niet. Ik ben verder slank en wilde het nog zeker 3 weken verborgen houden.. maar hoe🤔

4 jaar geleden

Reactie op Daii0404

Ik zeg precies dit net tegen mn vriend. Dat t bijna lijkt op een soort hard ...
Oh wat fijn dat ik nu meer lees die het hebben.. misschien komt het dan doordat het de volgende zwangerschap is, en bij allemaal niet meer de eerste.. 😌 Maak me er ook niet teveel druk om, maar dacht het ook precies vandaag.. beetje alles bij elkaar denk, darmen, lucht, groei baarmoeder.. fijn dat iniedergeval niet de enige ben! 😂

4 jaar geleden

Heeft iemand tips om dat opgeblazen gevoel ‘s avonds te kunnen verminderen?

4 jaar geleden

Reactie op alette-24

Heeft iemand tips om dat opgeblazen gevoel ‘s avonds te kunnen verminderen? ...
Oh man, dat opgeblazen gevoel aan het einde van de dag - ellendig! Ik drink sinds drie dagen als ontbijt een glas bio kefir (naturel). Ben minder opgeblazen en mijn darmen voelen iets rustiger. Proberen waard?

4 jaar geleden

Hebben jullie ook een beetje last van zo’n harde buik? Het voelt een beetje ...
Ja heb ik ook! En soms ook kramp erbij... probeer dan maar even rustig aan te doen. En zolang niet te erg wordt en geen bloedverlies is het denk ik gewoon groei, lucht, darmen en signaal om even rust te nemen. Ik vind het ook lijken op harde buiken. Had bij vorige ook al vroeg last van, maar niet zo vroeg.