20 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben pepti en die gaat maar tot 2.. denk niet dat 3 dus veel anders. Vanaf 1 jaar mogen ze in principe stoppen met de flesvoeding..

3 jaar geleden

Ik ben eigen zonder erbij na te denken gewoon 3 gekocht mijn dochter krijgt nog 3 flessen op een dag

3 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Wij hebben pepti en die gaat maar tot 2.. denk niet dat 3 dus veel anders. ...
Dat ze mogen stoppen weet ik, ons zoontje is vrijdag 11 maanden en heeft echt nog veel behoefte aan zijn melk.

3 jaar geleden

Niet doen vanaf 3 is alleen marketing ze kunnen gewoon over op gewoon melk. Ik geef opvolgmelk 2 totdat hij 1 jaar is en stap dan over op gewone melk

3 jaar geleden

Reactie op Roos0408

Niet doen vanaf 3 is alleen marketing ze kunnen gewoon over op gewoon melk. ...
Dat dacht ik al, even vragen voor de zekerheid. Ik blijf nog langer 2 geven dan 1 jaar.

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Dat ze mogen stoppen weet ik, ons zoontje is vrijdag 11 maanden en heeft ec ...
Wij gaan ook nog even door hoor maar je kunt op den duur flesjes vervangen door gewone melk of groeimelk.

3 jaar geleden

Reactie op Lifeoflysanne

Wij gaan ook nog even door hoor maar je kunt op den duur flesjes vervangen ...
Groeimelk? Kan je gewone halfvolle en opvolgmelk ook mixen en eraan laten wennen?

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Groeimelk? Kan je gewone halfvolle en opvolgmelk ook mixen en eraan laten w ...
Ik heb nooit gemixt dus geen ervaring. Onze oudste heeft tot zn 2e alpro groeimelk gedronken omdat hij savonds nog een fles wilde. Dit is er volgend mij ook van gewone melk +voedingsstoffen. Zit gewoon in een pak.

3 jaar geleden

Er is een aflevering geweest van hrt programma Keuringsdienst van waarde, over kunstvoeding. Opvolgmelk nr 3 is echt onzin. Echt eens gaan kijken die aflevering, heel interessant. Ook over de verschillende merken met daarbij ver uiteenlopende prijzen. Terwijl de inhoud overal hetzelfde van is.... echt een bizarre markt waar ze inspelen op je gevoel, je wilt het beste voor je kindje....

3 jaar geleden

Reactie op Stephanie81

Er is een aflevering geweest van hrt programma Keuringsdienst van waarde, o ...
Ik heb die aflevering gezien zoals ik in 't bericht zei, maar dankjewel.😊

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Ik heb die aflevering gezien zoals ik in 't bericht zei, maar dankjewel.😊
Haha ok, dan zou je niet meer moeten twijfelen😉

3 jaar geleden

In de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over flesvoeding werd verteld dat Opvolgmelk 3 in de basis hetzelfde bevat als 2, alleen is er meer suiker toegevoegd. Dit heeft je kleintje eigenlijk niet nodig, dus kan je beter 2 blijven geven tot je op andere melk overstapt. Mijn zoontje is nu 10,5 maand en ik houd het nog even bij 2. Je kan de verpakkingen controleren, dan zie je de verschillen.

3 jaar geleden

Reactie op Naolin

In de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde over flesvoeding werd ver ...
Heb ik gedaan, verschilt heel weinig. Ik blijf lekker bij nummer 2 voorlopig, zolang hij er nog behoefte aan heeft.

3 jaar geleden

Ik blijf bij twee.. totdat ze straks over gaat op gewone melk. Heb wel wat 3 gehad omdat we het hadden gekregen.. over mengen: heb gelezen dat je de kunstvoeding langzaam kunt mengen met gewone melk om aan de smaak te wennen

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje1989

Ik blijf bij twee.. totdat ze straks over gaat op gewone melk. Heb wel wat ...
Waar heb je dat gelezen?

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Waar heb je dat gelezen?
Oeh.. daar moet ik ff over nadenken

3 jaar geleden

Het verbaast me eigenlijk wel dat sinds die aflevering nr 3 etc niet al uit de schappen zijn gehaald. Pure misleiding en ook nog inderdaad dat er in wordt gespeeld op je moedergevoelens dat je het beste wilt voor je kindje.

3 jaar geleden

Ik blijf bij 2, onze zoon al bijna 1 jaar nu. Na het programma over de voeding, sta ik hier achter!

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Waar heb je dat gelezen?
Volgens mij op 24u baby ook.. de website niet forum