45 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even

5 jaar geleden

Wij/zij kunnen niet zonder ze huilde 7 a8 uur per dag van de krampjes. We gebruiken het al 3 weken. Ik probeer elke keer af te bouwen maar helaas dan begint de hele ellende weer. Dus jaa voor ons en haar een redder. Maar zal bij Iedreen anders zijn.

5 jaar geleden

Reactie op sb2020

Wij/zij kunnen niet zonder ze huilde 7 a8 uur per dag van de krampjes. We g ...
Mag ik vragen hoe vaak en hoeveel jij in de voeding doet ?

5 jaar geleden

Ik las online ook veel positieve reacties, toevallig vanmorgen besteld hoop er snel mee te kunnen starten.

5 jaar geleden

Ik las ook online veel positieve reacties, zonet gelijk besteld voor mijn dochtertje van 5 weken..

5 jaar geleden

Ik gebruik t nu 2 weken, stuk minder krampjes! Wij doen elke avond 2 schepjes door de fles zoals aanbevolen.

5 jaar geleden

2 weken geleden mee gestart en voor ons werkt het goed! De eerste week wel wat meer krampjes (uiteindelijk moet het er toch via de poep uit). Maar nu een veel blijere baby die beter slaapt. Ook heeft hij nu minder en minder dunne luiers 💪! Hij krijgt 2 schepjes verspreid over 2 flessen. Ivm aanklonteren in de fles geven we het voor de fles met een lepeltje

5 jaar geleden

Wij dachten eerst dat t erger werd maar de buikpijn werd ook steeds erger. Toen we stopten merkten we pas t verschil. Van wat buikpijn uurtjes naar de hele dag huilen. We zijn er toen weer gestart van een beetje naar 2 keer een fles op een dag met 1 schep. Meneer poept nu weer 1 keer per dag en huilt veel minder. Vervolgens bij de osteopaat kregen we nog t advies infacol voor de lucht in zn darmen maar we houden t even bij dit.

5 jaar geleden

Hier zijn de krampjes zeker beter geworden, wel ook in combinatie met de chiropractor. Vanwege borstvoeding geef ik overdag bij elke voeding de hoeveelheid van een vingertopje opgelost in een beetje melk op een lepeltje. En ik drink het 's avonds voor het slapen gaan zelf

5 jaar geleden

Reactie op Mom2be91

Mag ik vragen hoe vaak en hoeveel jij in de voeding doet ?
Zoals op het potje staat je mag maximaal 2 schepjes per 24 uur. Wij geven haar bij de fles van 9 sochtends uur 1 schepje, en bij de fles van 5 uur smiddags, zodat het beetje verdeelt is over de heledag zodat ze ingeval onder de pannen is. Want snachts heeft ze gelukkig nergens last en slaapt ze lekker.

5 jaar geleden

Hele fijne ervaringen mee! Wij geven dit sinds onze zoon 3 weken is. 1x in de fles twee schepjes (meestal de fles van rond 19:00 uur..) heel veel minder krampjes!

5 jaar geleden

Een hele goede ervaring hier. Ik heb de osteophaat gebeld omdat ik twijfelde of ik al wel kon beginnen met 3 weken en om wat info te krijgen. Super goed geadviseerd. Dus daarna meteen gestart, hij adviseerde 4 keer per dag een half schepje omdat ons meisje nog zo jong was. Het werkt hier erg goed, ons meisje had ook veel moeite met poepen, er zat vaak 3 a 4 dagen tussen, nu poept ze bijna elke dag. Dus hier een hele blije mama!

5 jaar geleden

Reactie op S11

Een hele goede ervaring hier. Ik heb de osteophaat gebeld omdat ik twijfeld ...
Waar kan ik dit bestellen?

5 jaar geleden

Ik ben er razend enthousiast over. Ik gebruik het samen met Sab Simplex en ze heeft echt een stuk minder krampjes. Ook heeft ze nu bijna iedere dag ontlasting terwijl dit eerst maar eens per 3 dagen was met heel veel buikpijn als gevolg...

5 jaar geleden

Reactie op mommyofray

Ik ben er razend enthousiast over. Ik gebruik het samen met Sab Simplex en ...
Ik gebruik natuurlijk ook probiotica maar mag je er ook nog sab simplex bij gebruiken ?

5 jaar geleden

Wij gebruiken het nu ook iets meer dan 2 weken (vanaf 6 weken) en sindsdien zijn de krampen nauwelijks nog aanwezig. Ontlasting is wel dunner maar niet vaker of minder vaak.

5 jaar geleden

Weet iemand hoe lang de afgekolfde melk met probiotica er in kan bewaren? Wij doen soms een uur om een fles.. kan dat kwaad?

5 jaar geleden

Ik geef volledige bv, hoe geven jullie je baby het?

5 jaar geleden

Reactie op Maria90

Ik geef volledige bv, hoe geven jullie je baby het?
In het begin bij elke voeding een klein beetje afgekolfde melk op een lepeltje met een vingertopje probiotica dat was het advies van de verloskundige. De kraamhulp gaf nog de tip om een beetje op je tepel te doen maar dat vond ik lastig en gesmeer. Nu doe ik het ook geregeld in een fles afgekolfde melk en dan 1 schepje. Daarnaast neem ik het zelf ook dan schijnt het toch ook via de bv wel te helpen

5 jaar geleden

Reactie op Ninanoa

Dit bericht is verwijderd
Bij bol.com is het nog meer afgeprijsd!