4 Reacties

3 maanden geleden

Ik begrijp je, dit heb ik ook gehad en het enigste wat ik je wil meegeven neem tijd voor jezelf. Ik ging een goed en fijn gesprek aan met m'n man toen, hij boekte een nachtje weg bij Van der Valk zodat ik kon bijtanken. Dit doen we nu op deze manier 1x per kwartaal, heerlijk ja. Zoek dingen waar jij rustig van word, winkelen of even iets simpels zoals de boodschappen alleen doen (helpt bij mij heel erg). Maar je doet het goed mama, kindjes hebben het soms slechter en dure schoenen zijn niet perse beter.😂

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ik vind het zo zwaar. Een pittige peuter van 3 jaar, is vaak onhandelbaar en schreeuwt en huilt veel. Mijn zoon van 3 maanden was altijd gemakkelijk maar laatste tijd elke avond krijsen.. ik ben bang dat hij het als mijn oudste dochter wordt en dat trek ik dan niet.. mijn partner en ik hebben ook vaak ruzie onderling over de kinderen. Het is gewoon niet gezellig meer thuis, soms denk ik ook echt .. ik vlucht even weg. Dus ik ken je gevoel…

3 maanden geleden

oke, lieve woorden en herkenning helpt dus echt wel.. Bedankt!😊

13 dagen geleden

Hoe gaat het nu met je? Ik herken je situatie en ook hier is het zoals je omschrijft. Tijd voor mezelf nemen is erg lastig. Het liefst ga ik alleen maar slapen als de kids op bed liggen maar er zijn andere dingen in het huishouden die dan moeten gebeuren. Heel pittig