8 Reacties

5 jaar geleden

Mijn schema is ook 3 weken de pil, maandag starten, zondag eindigen. Ik heb nu 2x een stopweek gehad waarbij ik pas op vrijdag opgesteld werd. Deze week heb ik ook een stopweek, dus zondag de laatste.. nog niet ongesteld, maar verwacht het dus elk moment. Als je het niet vertrouwd, zou ik dit weekend testen, v贸贸r het starten van een nieuwe strip. Persoonlijk zou ik dat zondag doen, omdat ik dus gewend ben dat het vrijdag begint en ik het 1 dag extra wil aankijken. Mits ik geen pil tijdens de strip vergeten ben, komt het vaak later alsnog en was er geen reden tot paniek. Maar het blijft ook heel persoonlijk en uit ervaring weet je al dat de pil niet altijd betrouwbaar is.. 馃槄

5 jaar geleden

Wanneer was je laatste menstruatie begonnen dat is ook bij de pil je eerste dag van je cyclus net zoals je zonder pil zou hebben tel daar dan 28 dagen bij op. Succes 馃崁馃崁馃崁 ps zou het leuk vinden als je me op de hoogte zou houden ik heb namelijk ook 3 kids door de pil heen gekregen de laatste kleine niet. 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op minionjm

Wanneer was je laatste menstruatie begonnen dat is ook bij de pil je eerste ...
Tjee dat is wat! Door de pil zwanger worden. Wat was je reactie toen je het ontdekte??

5 jaar geleden

Vaak kun je vrij direct wel een test doen hoor! Desnoods urine inleveren bij je huisarts als je het niet vertrouwd. Verder kan het ook gewoon onregelmatig zijn maar je moet wel weer maandag beginnen met je nieuwe strip als je niet zwanger bent maar ook niet ongesteld.

5 jaar geleden

Reactie op RikenJitske

Mijn schema is ook 3 weken de pil, maandag starten, zondag eindigen. Ik heb ...
Ben indd geen pil vergeten. Maar heb wel 2weken geleden 2dagen diarree en overgeven gehad maar begreep uit de bijsluiten dat als het niet binnen 4uur na het inslikken was hij nog gewoon zou moeten werken....als het er zondag nog niet is zal ik dan toch maar even testen. Zat nog niet echt in de planning aangezien de kleinste pas 6maanden is en ik me nog niet helemaal top fit voel hahaha

5 jaar geleden

Je kan altijd een test doen, toch? Mocht de test negatief zijn dan doe je hem over een aantal dagen dat je eigenlijk weer zou moeten beginnen. Dan zit je altijd safe

5 jaar geleden

Ik zou ook wel even testen t weekend of maandag 馃槈 hier ook fijn door de pil heen toch zwanger geworden de laatste keer ( wel goed ingenomen en bij ziekte ook goed opgelet)

5 jaar geleden

Reactie op Shannon moderator

Tjee dat is wat! Door de pil zwanger worden. Wat was je reactie toen je het ...
Sorry zie je berichtje nu pas mijn reactie de eerste keer was ojee en nu en huilen en nog eens huilen want was toen 19 jaar en ik woonde nog thuis en mijn toenmalige partner op dat moment ook nog dus toen ik 8 maanden zwanger was kregen we een huisje dus was wel stressen. 2de x was ik er wel blij mee maar had liever het leeftijdsverschil groter gehad. Zit namelijk 1 jaar en 10 maanden tussen wilde liever dat de oudste al naar de basisschool zou gaan maar dat liep toch ff anders. Na deze zwangerschap over gegaan naar condooms maar dit was geen blijvende optie voor mijn toenmalige partner dus over gegaan naar een hormoon spiraaltje toen deze eruit moest na 5 jaar toch weer over gegaan naar de pil maar hier bleek ik ineens allergisch voor te zijn over mijn hele lichaam had ik bulten. Dus naar een jaar uitproberen van verschillende pillen maar over gegaan naar de nuvaring nou eerste maand ging goed dus we mochten weer van de huisarts maar de 2 de maand bij de stop week werd ik niet ongesteld ik zei ik doe voor de zekerheid een test en ja hoor zwanger en dit vond ik dus echt niet leuk ik heb gehuild als een baby want inmiddels waren mijn oudste kinderen 11 en 9 jaar en vond het wel prima zo was ook op het werk bijna zover dat ik mijn vast contract zou kunnen krijgen en nu zou mijn zwangerschapverlof net aflopen op de dag dat ik dit contract moest krijgen. Uiteindelijk ben ik super blij met mijn zoon en zou hem voor geen goud meer willen missen. Nu met mijn nieuwe partner hebben we bewust gekozen voor zwanger te raken en dit was ook meteen de eerste maand raak. Ik denk dat ik gewoon heel erg vruchtbaar ben of zo tenminste dat zei de gynaecoloog. En voor nu en wat ik nu al 9 jaar in totaal doe is alleen maar condooms gebruiken. Mijn huidige partner vind het sowieso niks al die nep hormonen en vind het gezonder als ik het niet gebruik en hij vind het totaal geen probleem om condooms te gebruiken.