37 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben dezelfde overstap gemaakt van merk, half half gemixt 1x en nergens iets van gemerkt. Nu stappen we over op nummer 2 tot die 1 jaar is.

5 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gedaan alleen van nutrilon naar hero. Eerst 1 fles vervangen voor een week. Daarna 2 en na paar dagen volledig hero. Dit ging prima..

5 jaar geleden

Wij zijn cold turkey overgestapt van Nutrilon naar Jumbo en niets gemerkt. Wel even een voeding Nutrilon achter de hand gehouden, mocht hij het echt niet lusten om te voorkomen dat je met een huilende en hongerige baby naar de supermarkt moet 😉

5 jaar geleden

Gelijk gedaan al bij nummer 1 niets van gemerkt ook nutrilon naar kruidvat Enige wat ik gek vind is dat de verhoudingen naar mijn idee niet kloppen.🤔 Bij nutrilon wordt 180cc water + 6 scheppen 200cc En bij de kruidvat is het 190cc alles bij elkaar 🤔 maja dat is maar een klein ding wat mij opvalt dus kan ook aan mij liggen 😅

5 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Gelijk gedaan al bij nummer 1 niets van gemerkt ook nutrilon naar kruidvat ...
Heb je ook gemerkt dat je kindje nu stevigere ontlasting heeft? Ik heb dat idee bij mijn dochter ook van nutrilon naar kruidvat gegaan een maand terug

5 jaar geleden

Ik gebruikte voor mijn zoon ook Nutrilon en ben inmiddels over naar Kruidvat opvopgmelk. Toen de bus met Nutrilon half leeg was ben ik begonnen met mengen. Eerst 2 om 4, toen 3om 3, 4 om 2 en uiteindelijk binnen 5 dagen over op Kruidvat opvopgmelk. Mijn zoon is volgende week 7 maanden Heb wel het idee dat ie iets meer spuugt. Qua ontlasting merk ik geen verschil.

5 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Gelijk gedaan al bij nummer 1 niets van gemerkt ook nutrilon naar kruidvat ...
Ik heb ook het idee dat Kruidvat dunner is dan Nutrilon

5 jaar geleden

Ik ben overgegaan van nutrilon naar hero, maar ik ga toch weer terug op nutrilon. Mijn dochter spuugt veel meer en langer naar haar voeding. Ook na 3 uur komt er wat terug en dan ruikt het zuur. Ze heeft wel verborgen reflux en daarom gebruiken we ook nutriton, maar bij nutrilon spuugde ze bijna niet meer.

5 jaar geleden

Ook ik was overgestapt van nutrilon standaard naar Kruidvat merk. Sofie begon meteen veel meer te spugen. Echt heel veel. Na een week weer terug en alles was snel weer normaal. Ook ik zag de aflevering van KVW. Maar hier maakte het wel degelijk verschil.

5 jaar geleden

Ik ben van Hero comfort overgestapt naar jumbo eigen merk en dat bevalt goed

5 jaar geleden

Ik heb meestal ah eigen merk. Maar ook wel eens Kruidvat, nutrilon of eentje van de spar (geen idee welk merk dat was). Ik gebruik het gewoon door elkaar. De poeder is wat anders qua textuur bij elk merk. Verder heb ik nooit echt verschil gemerkt.

5 jaar geleden

Reactie op Sandy1982

Ik ben overgegaan van nutrilon naar hero, maar ik ga toch weer terug op nut ...
Mijn dochter had precies hetzelfde!

5 jaar geleden

Wij zijn ook aan het overstappen, van nutrilon 1 naar ah 2. Zijn nu aan het mengen en als het goed gaat, gaan we helemaal over op ah. Inderdaad ook nav de uitzending. Merk tot nu toe niks.

5 jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde gedaan!! Ben overgestapt naar een goedkoper merk in de supermarkt van €7 en hij merkt 0 verschil 😮🙈!! Dit waren achteraf een eerste dure 6 maanden!

5 jaar geleden

Reactie op Annxxx

Wij hebben precies hetzelfde gedaan!! Ben overgestapt naar een goedkoper me ...
In een keer overgegaan want ik ga nu nutrilon 1 wil dan overgaan op kruidvat 2 aangezien ze toch na 2 moet dacht wil meteen beginnen mee

5 jaar geleden

Wij gingen twee weken geleden van Hero naar kruidvat, geleidelijk, 6 schepjes om 1 en zo opbouwen. Nergens last van gehad :)

5 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Heb je ook gemerkt dat je kindje nu stevigere ontlasting heeft? Ik heb dat ...
Uhmm dat durf ik niet te zeggen ik link die stevige drolletjes van het eten van steeds meer vast voedsel😅🤔

5 jaar geleden

Reactie op Marijke AD

Ik heb ook het idee dat Kruidvat dunner is dan Nutrilon
Jaa he dat denk ik dus ook. Maar ik zie dat ook vaak aan de fles zelf na de voeding want bij nutrilon bleef er altijd een laag achter op de binnenkant van de fles en bij kruidvat is de fles zo goed als schoon 🤔

5 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Uhmm dat durf ik niet te zeggen ik link die stevige drolletjes van het eten ...
Ja ik twijfel daar een beetje over. Of het echt het vaste voedsel is of de kruidvat voeding.. Hier soms 4 a 5x per dag 1 keuteltje in haar luier.

5 jaar geleden

Wij zijn ook overstapt van nutrilon naar kruitvat. Nutrilon opgemaakt en in een keer naar kruitvat. Niet gemixed. Onze dochter heeft er geen last van gehad. Kruitvat is wel wat dunner en lost voor mijn gevoel iets minder goed op. Maar ze groeit er goed op. Merk geen verschil in de luier.