10 Reacties
4 jaar geleden
Ik weet niet hoe het bij deze zit. ik gebruik die van kruidvat, maar als jk daar de hoeveelheden van de verpakking aanhoud, wordt het ook dunne drap. Dus ik doe gewoon een poederbakje (voor kv) vol in een fles van 210 en zet het dan in de magnetron.
4 jaar geleden
Als we pap doen hebben we van de kleine keuken of brinta. Ik lees die verpakking nooit, doe gewoon erbij tot het dik is 馃槀
4 jaar geleden
Wij gebruiken gewoon de brinta. Die kan je zo dik of dun maken als jezelf wilt. Wat me wel opvalt is dat de temperatuur van de melk bepaalt hoe dik de brinta wordt. Warmer dan wordt het dikker. Misschien ook met die soort.
4 jaar geleden
Reactie op lakotta
Wij gebruiken gewoon de fijne havermout van de AH al maanden lang. Ik ben n ...
Gaat dat ook goed in een fles? Ik gebruik gewone havermout om een schaaltje te maken maar in de fles doe ik die van kruidvat. Is ook zonder suiker etc.
Misschien ter afwisseling met havermout: ik doe er een banaan en beetje kaneel doorheen. Vind ze echt super lekker.
4 jaar geleden
Reactie op Zonnetje1989
Gaat dat ook goed in een fles? Ik gebruik gewone havermout om een schaaltje ...
Nee, ik heb eigenlijk nooit een papfles gegeven. Ik geef gewoon een fles melk en daarna havermout met banaan in een kommetje. Wij eten allebei hetzelfde wat ze heel leuk vind. Ik ga wat kaneel erdoorheen doen, goed idee!