15 Reacties

3 jaar geleden

Dit doet ons zoontje ook sinds die door heeft wat auw betekent, maar ook beseft hij als hij auw heeft geen aandacht betekend. Want wanneer hij echt pijn heeft zien we het en krijgt die er een kusje op.馃槉

3 jaar geleden

Helemaal niet gek! Dat auw auw is opeens een dingetje. Niet echt voor slapen gaan maar wel tijdens het verschonen als ie geen zin heeft. Ik merk dan aan zn gedrag verder dat het niet een echte auw is. Dan piept ie wel anders ;) misschien is het jaar manier om aandacht te vragen? Ieder kind probeert natuurlijk iets uit en ze hebben allemaal hun eigen trukendoos!

3 jaar geleden

Geen gekke vraag. Mijn zoontje doet precies t zelfde. In het begin schonk ik er aandacht aan. Je wil niet dat je kind pijn heeft. Inmiddels ben ik er achter dat hij het zegt om aandacht, roept het altijd net voor hij moet slapen of iets moet doen waar hij geen zin in heeft馃檲馃槈馃槈 Ik vind het behoorlijk slim voor een net 2-jarige

3 jaar geleden

Die van ons stoot wel eens expres z鈥檔 hoofd en roept dan auw! Mama kusje! Dus ik denk dat ze gewoon even proberen hoe dat werkt 鈽猴笍

3 jaar geleden

Super grappig dat dit bij meerdere kinderen zo gaat! Hier ook. Ik probeer hem af te leiden en het een soort van te negeren. Terwijl ik laatst een open vingertje had genegeerd, haha oeps. Zag ik savonds in bad. Achja, als het echt pijn doet dan merk je het wel toch?

3 jaar geleden

Hahaha die van ons is echt een acteur 馃ぃ sinds kort doet hij ook nep huilen'. Mijn man doet dan mee en gaat opeens over op lachen en dan lacht hij dus gewoon mee 馃ぃ het is me er 茅茅n 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Miss Curly

Hahaha die van ons is echt een acteur 馃ぃ sinds kort doet hij ook nep huilen ...
Dit ook ja, ik pies dan echt in m'n broek.馃槀

3 jaar geleden

Fijn al jullie reacties, het komt namelijk 茅cht over alsof ze heel veel pijn heeft! Alleen nu het elke keer voor het slapen en soms verschonen is en het ook elke keer wat anders is wat pijn doet begon ik te twijfelen. Mn man riep al een paar keer: schat ze zit je in de maling te nemen! Maar mijn moederhart geloofde het nog niet echt hahaha...

3 jaar geleden

Ja zeker, herkenbaar. Als onze dochter dat doet, dan weet ik dat ze verlangt naar extra knuffels en kusjes. Dan krijgt ze die 馃

3 jaar geleden

Pfff wel een zware fase dit hoor haha.. tot nu toe nooit echt zoiets gehad dus merk wel dat ik er onzeker van wordt.. al ongeveer 2 weken minder goed eten, minder goed slapen, humeurig zijn, uittesten, alles is nee.. Maar vooral die nachten, niet willen slapen of rond 23.00 a 00.00 wakker worden en hard huilen en schreeuwen en au roepen of mama uit! Haal je haar eruit is het oke, leg je der terug drama.. Maar omdat ze nog nooit zo heeft gedaan ben ik bijna bang dat er echt wat is.. Maja overdag is ze gewoon vrolijk en speels en levendig.. op het niet goed eten/drinken/meer humeurig zijn na dan.... #ikweethetnietmeer....

3 jaar geleden

Reactie op Maria90

Fijn al jullie reacties, het komt namelijk 茅cht over alsof ze heel veel pij ...
Ze is gewoon een erg goede actrice. Onze zoon vind dit ook heel grappig en gaat dan heel zielig doen en als hij dan kusje krijgt is het weer goed. Gelukkig doet hij dit overdag en niet wanneer hij naar bed gaat, maar faken dat kunnen ze zeker 馃槀

VRIEND

3 jaar geleden

Ooh honderd procent! Haha au au of koud, of eten of "plassen" "poepen". Altijd exact als ze dr zin iets krijgt, moet slapen of wat dan ook. Ik neem dr altijd een keer mee naar 't potje, ze krijgt een kusje waar ze pijn heeft maar als ik weet dat ze in principe voldoende gegeten heeft, dan laat ik t erbij. Vooral hetzelfde ritueel hebben dezelfde avond. Niet te veel/vaak afwijken want dan blijft t interessant.

3 jaar geleden

Toch maar morgen even langs de dokter, ze blijft maar au roepen.. wel vooral als er iets niet leuk is maar ook random door de dag heen. Voor mijn gemoedstoestand en even dingen uit te sluiten toch maar even gebeld....

3 jaar geleden

Reactie op Maria90

Toch maar morgen even langs de dokter, ze blijft maar au roepen.. wel voora ...
En was er wat aan de hand? Dingen kunnen uitsluiten?

3 jaar geleden

Reactie op Cocoklink

En was er wat aan de hand? Dingen kunnen uitsluiten?
Ze had wel een klein beetje irritatie aan beide oren, niet extreem en ook geen koorts etc. Buik voelde soepel en ze poept ook prima. Ze zegt ook veel au tandjes en ze moet haar achterste kiezen nog krijgen dus misschien zit dat te etteren . Ze zit volop in de peuterpuberteit, herken mijn dochter amper meer haha.. wie weet is het van alles wat! Heeft nu 2 goede nachten gehad, geen uren huilen maar af en toe alleen roepen om de tut of een slokje drinken. Dus hoop dat we weer opweg zijn richting het "oude" 鉁岋笍馃槄