10 Reacties
6 jaar geleden
Ja ik ook last van m'n ribben. M'n kleine man zit er ook vaak s nachts tegenaan te duwen. Soms helpt een kussentje net een beetje verlichten maar vaak ook niet 馃槀.
6 jaar geleden
Ik heb al sinds week 15 last van mn linker ribben. (Bovenste en zwevende rib zei de dokter). De ene dag is het erger als de andere dag. Tot nu toe is het twee keer voorgekomen dat ik daardoor niet achter de computer mn werk kon uitvoeren. Halverwegen de nacht heb ik er vaak het meeste pijn aan en begin van de ochtend kan ik 茅cht niet meer op mn linker zij liggen. Ben z贸 bang dat ik het rechts ook krijg, en dan helemaal niet meer kan liggen... 馃槹
6 jaar geleden
Ik heb ook heel veel last van mijn ribben. Vanaf week 16 ongeveer. Ik ben ook klein en dus weinig plek waardoor alles naar boven geduwd wordr gaven zowel verloskundige, fysio en huisarts aan. Alle zeggen ook niks aan te doen, zit maar uit. Als ik lig is het meestal wel uit te houden maar soms toch paracetamol nodig om te kunnen slapen. Zitten en staan is een ramp, max een uurtje. Bewegen kan wel enigzins maar bukken absoluut niet. Heb dan ook besloten om nu al met vervroegd verlof te gaan (kantoorbaan dus zitten). Sinds dat besluit heb ik ook veel minder last van mijn ribben馃槄 Dus ik heb het vermoeden dat psychische druk en stress ook te maken heeft met deze pijn...
6 jaar geleden
Reactie op Tessa&Rob
Ja rechter ribben voor en achter wordt er gek van...鈽癸笍 hoe lossen jullie he ...
Ik merk dat echt helemaal.plat liggen bij mij niet helpt. Dus ik slaap nu op 2 kussens zodat m'n hoofd wat hoger ligt. Werkt ook verlichtend op mijn ribben!
6 jaar geleden
Reactie op Miepmies
Jaa echt onwijs vervelend! Moet zeggen dat wandelen etc wel helpt en een wa ...
Bij mij hielp uiteindelijk een voedingskussen ook! Je moet ervoor zorgen dat je gewicht niet 100% op die ribben leunen. Dus beetje half op je zij ( en dus op je ribben ) en half op je rug. Met een voedingskussen kan je dit voor elkaar krijgen :)
6 jaar geleden
Reactie op Blup
Ik heb ook heel veel last van mijn ribben. Vanaf week 16 ongeveer. Ik ben o ...
Heel vervelend, maar goed dat je toegeeft aan je lichaam! Hele dag zitten maakt het ook niet makkelijk. Ik heb ook een kantoorbaan, maar als ik vaak genoeg even opsta, dan is het wel uit te houden. Nog 6 weekjes werken voor m'n verlof 馃槑!