9 Reacties

5 jaar geleden

Ik herken dit heel erg! Bij mijn vorige zwangerschap geen last van gehad. Ik vermoed dat het door de warmte komt. Ook houd ik nu meer vocht vast en ben ik zwaarder. Dit moeten mijn voeten allemaal (ver)dragen. Het helpt mij erg om ze te koelen en een kussentje onder mijn matras te leggen zodat ze wat hoger liggen.

5 jaar geleden

Ik ook 35+5 niet te doen zeer veel pijn

5 jaar geleden

Ik ken het, 34+6, bij mij is het vooral mijn linkervoet en doet aan de onderkant zeer bij de aanhechting van mijn tenen.. Echt wel lastig, je voeten heb je best wel nodig.

5 jaar geleden

Ja heel erg, vooral mijn hielen. Vandaag na het draaien van een wasje de stoel erbij gepakt om was op te vouwen. Heb ook het idee dat het met het warme weer erger is. Probeer ze lekker koud en hoog te houden wanneer je kan. Of vraag om een lekkere voetenmassage :)

5 jaar geleden

Veel met je voeten omhoog zitten. Leg een kussen aan je voeteneind onder je matras, zodat je slaapt met je voeten omhoog. En savonds lekker een koud voeten badje nemen. Deze warme dagen zijn extra zwaar. Mijn voeten zijn dan ook erg opgezwollen. Nu met 34 weken hou ik me vast dat het maar de laatste loodjes zijn, nog even volhouden. 馃槃

5 jaar geleden

Hier ook hoor! nu 35+2 Vooral met me benen omhoog en regelmatig een voetenbadje... succes met de laatste loodjes allemaal

5 jaar geleden

Ja hier ook! Ze moeten denk ik wennen aan het gewicht 馃槄

5 jaar geleden

36weken+2dagen... ik ga naar bed met opgezwollen pijnlijke voeten en sta ermee op... wandeling zit er voor mij niet meer in... tis ff afzien, deze laatste weken...sterkte allemaal!馃槝

5 jaar geleden

De tips - voeten omhoog - veel auto pakken - niet te veel op je what to do list zetten, alleen haalbare dingen. - veel rusten. Is makkelijker gezegd dan gedaan ik heb er ook moeite mee. Voor anderen weet ik heel goed alleen niet voor mezelf. Gelukkig is de big baas (vriend馃榿) aardig liefdevol streng. Ha ha