23 Reacties

5 jaar geleden

Misschien een lage suikerspiegel. Of de baarmoeder die steeds meer tegen je maag aandrukt, waardoor er minder ruimte is om eten te verteren.

5 jaar geleden

Ben je echt misselijk of heb je last van brandend maagzuur? Het kan zijn dat jouw maag minder ruimte heeft door jouw groeiende buik waardoor die minder kan hebben
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik ben 31 weken en merk sinds kort ook weer dat ik in de ochtend misselijk ben, zoals in het begin. Komt plotseling opzetten en moet ook soms overgeven. Rest van de dag geen last van. Heb (nog) geen last van maagzuur.

5 jaar geleden

Herkenbaar maar ik bemoans 29 weken zwanger. Ik had het vandaag ineens en van de week tijdens een lange autorit. Vanmiddag heel erg misselijk en tandenpoetsen is nog steeds onmogelijk zonder over mijn nek te gaan. Ik heb juist last van te hoge suikers dacht vanmiddag dat dit het geval was maar bij het prikken bleek dat niet het geval.

5 jaar geleden

Ik heb het ook! 32+4. Ik denk dat het komt doordat de baby veel ruimte inneemt. Als hij/zij indaalt schijnt het weer af te nemen.

5 jaar geleden

Hier ook ineens de afgelopen weken ineens weer af en toe misselijk en bijna 33 weken zwanger. Heel gek 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb momenten van misselijkheid als ik vermoeid ben...kan ik dan echt beroerd van worden!

5 jaar geleden

Ik moest ook meteen aan maagzuur denken. Wellicht komt het wel iets je slokdarm in, wat irriteert, maar je het nog niet echt merkt in de keel? Misschien zou je kunnen proberen of een maagtablet helpt?

5 jaar geleden

Het viel mij ook op dat ik sinds een week ineens uit het niets weer misselijk werd. Ook gisteren weer bij het tandenpoetsen. Ik dacht nee niet weer he. Het is waarschijnlijk door te weinig ruimte voor de maag zo voelde het van de week wel toen ik in bed lag en de hele nacht misselijk was.

5 jaar geleden

Ik heb het ook vannacht weer spugend boven het toilet gehangen door maagzuur vdaag amper gegeten, wel goed gedronken op advies vh zkh en nu toch weer misselijk uit het niets nu zonder maagzuur, ik lees mee v tips gaviscon, rennies en zelfs Omeprazol helpen niet....

5 jaar geleden

Reactie op Il80

Ik heb het ook vannacht weer spugend boven het toilet gehangen door maagzuu ...
Zou het misschien kunnen dat je nu misselijk bent omdat je te weinig gegeten hebt?

5 jaar geleden

Ik ben de laatste weken ook weer behoorlijk misselijk. Volgens de verloskundige komt dit omdat de baby tegen de maag drukt.

5 jaar geleden

Ik heb dit de laatste tijd ook weer af en toe. Nu 32 weken. Geen last van maagzuur gelukkig.

5 jaar geleden

Had k ook. Ze was al ingedaald, toen ging ze weer in een stuit😅 en doordat kan je misselijk zijn

5 jaar geleden

Misselijk niet maar krijg in de avond m’n eten niet weg.. dacht zelf dat het komt omdat m’n maag meer en meer in verdrukking komt, maar geen idee of dat echt de reden is 😶

5 jaar geleden

Af en toe misselijk met overgeven.. vooral misselijk als ik hem voel bewegen, denk dat ie dan tegen mijn maag aandrukt..

5 jaar geleden

Ik ben ook af en toe weer erg misselijk. Ik ben nu 32+4. Ik heb geen last van brandend maagzuur maar denk wel dat het komt doordat de buik telkens groter wordt en alles minder ruimte krijgt.

5 jaar geleden

Ik heb sinds 31 weken ook ineens misselijkheid en enorme maagpijn.. was echt niet te doen, kon alleen maar in bed liggen. Wat is maagpijn toch verschrikkelijk. Ik had omezaprol gekregen maar na 1 pil werd het erger dus mee gestopt. De maagpijn is nu minder en misselijkheid ook dus denk dat de baby nu toch weer anders is gaan liggen en niet meer zo tegen mijn maag aan drukt.. pfff

5 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Ik heb sinds 31 weken ook ineens misselijkheid en enorme maagpijn.. was ech ...
Herkenbaar! Ik heb nu een tablet die ik elke ochtend neem en het is helemaal weg! Ik had zn pijn in mijn maag ..

5 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Ik heb sinds 31 weken ook ineens misselijkheid en enorme maagpijn.. was ech ...
Dit had ik ook (30 weken). Het leek wel of ik iets verkeerd had gegeten, maar verder geen last gehad. Ik denk dat het de groei van de baarmoeder/ baby is