Positieve test

manont
5 maanden geleden
Volgen
Hallo allemaal! Vanavond samen met mijn vriend een test gedaan nadat ik het idee had dat de menstruatie toch wel een keer had moeten beginnen.. Clear blue test gedaan en we krijgen de indicatie 2/3 weken! Super blij, morgenvroeg voor de zekerheid nog 1 test doen.. ik heb verder op veel plassen nog geen kwaaltjes hebben dat er meer ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
64 reacties
Baby092020
5 maanden geleden
Oh wat leuk, gefeliciteerd! Hier vandaag ook een positieve test, 1-2 weken. Heb nergens last van op menstruatie achtige krampen na dan.
  • Rapporteren
Lisaluna
5 maanden geleden
Gefeliciteerd!! πŸ₯³ De clearblue testen geven aan wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden in jouw geval is dit 2-3 weken geleden. Alleen telt de zwangerschap al vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus is even uitrekenen maar zul je ongeveer nu 4-5 weken zijn. (mocht je dit nog niet weten, ik wist 't namelijk niet πŸ€—)
  • Rapporteren
Rooosjedoosje
5 maanden geleden
Gefeliciteerd πŸ‘ΆπŸ»
  • Rapporteren
Rooosjedoosje
5 maanden geleden
Reactie op Baby092020
Oh wat leuk, gefeliciteerd! Hier vandaag ook een positieve test, 1-2 weken. Heb nergens last van op menstruatie achtige krampen na dan.
Gefeliciteerd πŸ‘ΆπŸ»
  • Rapporteren
kimberley πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’™
5 maanden geleden
Proficiat πŸ₯³
  • Rapporteren
Anouck1990
5 maanden geleden
Gefeliciteerd! Ik gisteren een clearblue test gedaan. Begin nu wat vermoeid te raken en pijnlijke borsten verder nergens last van gelukkig!
  • Rapporteren
Anoniemmm96
5 maanden geleden
Reactie op Baby092020
Ik heb het zelfde.. ook nergens last van! Gefeliciteerd
  • Rapporteren
Teunita
5 maanden geleden
Gefeliciteerd, ben morgen 6 weken en ook nergens last van
  • Rapporteren
Majja15
5 maanden geleden
Hej Ik heb gister de test gedaan en ook 2-3 Ik heb ook nergens last van 😊😊 Gefeliciteerd πŸ’–
  • Rapporteren
Paulap
5 maanden geleden
Reactie op Baby092020
Ook gefeliciteerd!!!
  • Rapporteren
Bibi1993
5 maanden geleden
Gefeliciteerd. Cb is de meest betrouwbare test.. Zonder om nog een test te doen πŸ˜€
  • Rapporteren
kaddy-24
5 maanden geleden
Gefeliciteerd. Hier volgens mijn vriend toch wel veel last van de hormonen πŸ˜‚. Super snel moe voor de rest weinig klachten.
  • Rapporteren
manont
5 maanden geleden
Reactie op Bibi1993
Gefeliciteerd. Cb is de meest betrouwbare test.. Zonder om nog een test te doen πŸ˜€
Haha klopt, zitten er 2 in een doosje moet toch op 😜
  • Rapporteren
manont
5 maanden geleden
Reactie op Majja15
Hej Ik heb gister de test gedaan en ook 2-3 Ik heb ook nergens last van 😊😊 Gefeliciteerd πŸ’–
Gefeliciteerd !!!! 😁
  • Rapporteren
manont
5 maanden geleden
Reactie op Anouck1990
Gefeliciteerd! Ik gisteren een clearblue test gedaan. Begin nu wat vermoeid te raken en pijnlijke borsten verder nergens last van gelukkig!
Ook gefeliciteerd !!! 😁
  • Rapporteren
manont
5 maanden geleden
Reactie op Baby092020
Super, gefeliciteerd !!!!
  • Rapporteren
Manisz
5 maanden geleden
Gefeliciteerd ik had vandaag ook een dik positieve test! :) denk dat ik rond de 5 weken ben ongeveer.
  • Rapporteren