64 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik had ook nergens last van (dat was mijn mening) Maar mijn vriend zei je was meer moe meer emotioneel soms

4 jaar geleden

Gefeliciteerd 😊 ik ben overmorgen 6 weken en heb alleen last van veel plassen en opgeblazen gevoel. De rest zal nog wel volgen zeker 😁

4 jaar geleden

Gefeliciteerd.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd...ik ben nu 4 weken zwanger... Veel plassen en in de ochtend misselijk

4 jaar geleden

Reactie op Jessy-25

Gefeliciteerd 😊 ik ben overmorgen 6 weken en heb alleen last van veel plas ...
Toevallig! Ook 15 sept. Uitgerekend en bijna geen kwaaltjes:)

4 jaar geleden

Mag ik vragen of jullie ook last hebben van onrustige nachten / elke 2-3 uur wakker worden sinds je weet dat je zwanger bent? Ik slaap zo licht .. Vraag me af of het normaal is .. #helpme

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Mag ik vragen of jullie ook last hebben van onrustige nachten / elke 2-3 uu ...
Heb ik oook last van .., helaas

4 jaar geleden

Heb ik oook last van .., helaas
Hoever ben je als ik vragen mag? Ik ben nu bijna 7wk.. Maar jeetje wat ellendig die nachten haha maar ben dus niet de enige .. 💕

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Hoever ben je als ik vragen mag? Ik ben nu bijna 7wk.. Maar jeetje wat elle ...
Haha nee je bent zeker niet de enigste! Ik ben 8+1 nu. Sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, kan ik dus niet goed doorslapen. Dan ga ik er ‘s nachts maar eens uit voor te gaan plassen haha 🙊

4 jaar geleden

Haha nee je bent zeker niet de enigste! Ik ben 8+1 nu. Sinds dat ik weet da ...
Al een echo gehad? Of wanneer heb je echo? Spannend hè deze tijd.. Ja dat eruit gaan voor het plassen dat herken ik ook haha! Maar het heel licht slapen is ook echt zo irritant.. Maar thankgod not the only one denk ik nu maar.. 🤷🏼‍♀️💕

4 jaar geleden

Reactie op rowanfarah

Al een echo gehad? Of wanneer heb je echo? Spannend hè deze tijd.. Ja dat e ...
Hier is mijn berichtje dan, midden in de nacht haha. Ben een uur geleden ook al eventjes wakker geweest.. Mijn eerste echo + intake heb ik donderdag! Inderdaad heel spannend, wachten duurt zo lang.. heb die afspraak echt een maand geleden gemaakt.. wanneer heb jij je eerste echo (gehad)? 🥰

4 jaar geleden

De kwaaltjes gaan nu wel meer opspelen heb nu een nachtdienst dat is toch wel iets zwaarder als ik dacht.. blij als het 7.00 is... doen er meer vrouwen hier nachten werken?

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

De kwaaltjes gaan nu wel meer opspelen heb nu een nachtdienst dat is toch w ...
Ja heb ook nachtdienst nu! De 3e op een rij, maar gaat gelukkig prima. Heerlijk geslapen ook

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

De kwaaltjes gaan nu wel meer opspelen heb nu een nachtdienst dat is toch w ...
Ja zeker zit op dit moment ook in de nacht. Werk in een setting waar ik na deze reeks geen nachten meer mag draaien. Dus dit zijn voorlopig mijn laatste :-) zou ook blij zijn als het erop zit

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

De kwaaltjes gaan nu wel meer opspelen heb nu een nachtdienst dat is toch w ...
Dames die nachtdienst draaien.. Check asjeblieft jullie rechten...https://www.fnv.nl/werk-inkomen/zwanger-ouderschap/werktijden-tijdens-zwangerschap

4 jaar geleden

Dames die nachtdienst draaien.. Check asjeblieft jullie rechten...https://w ...
Ik werk tot 20 weken nachtdienst, vorige zwangerschap prima gegaan. Geen extra klachten oid. Mogen je niet verplichten, maar krijg het wel en moet dan zelf ruilen

4 jaar geleden

Reactie op HenrietteH87

Ik werk tot 20 weken nachtdienst, vorige zwangerschap prima gegaan. Geen ex ...
Ok top, zolang jij er maar goed bij voelt! 👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op HenrietteH87

Ik werk tot 20 weken nachtdienst, vorige zwangerschap prima gegaan. Geen ex ...
Oké ja nu naarmate de nacht vorderde voel ik me er niet beter erop worden misselijk pfff steken in me buik dus denk dat dit me laatste word..

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Oké ja nu naarmate de nacht vorderde voel ik me er niet beter erop worden m ...
Oh vervelend ja, voorzichtig dan maar!

4 jaar geleden

Reactie op Naoualblissangie

Oké ja nu naarmate de nacht vorderde voel ik me er niet beter erop worden m ...
Hoe ver ben je?