11 Reacties
3 jaar geleden
Wow een midweek, ik ga na 1 nachtje kompleet vol weer naar huis. haha.
Ik heb mensen idd wel eens met een babyfoon beneden zien zitten. Maar het hotel is best heel groot. Ik zou t zelf überhaupt nooit doen.
Je kan wel spullen mee naar je hotelkamer nemen qua eten en drinken. Dat zou dan mijn voorkeur hebben. Om en om iets halen.
3 jaar geleden
Wij hebben dit gedaan toen Kyan, ons zoontje onegveer anderhalf was. Wij hebben toen in een hotel geslapen. Hij lag boven en wij waren beneden in de hotel bar. Scheelde 1 etage. Dit ging bij ons toen prima. Ik was er absoluut geen voorstaander van. Tijdens het eten werd hij erg moe en was het zijn bedtijd. Toen wilde mijn man hem al op bed leggen. Maar dat was een ander pand.. was zeker 5 min lopen van het hotel. Dat zou ik noooit doen. Maar een etage ging super goed. Daardoor konden wij ook nog een gezellige avond hebben.
VRIEND
3 jaar geleden
Nog niet in een hotel gedaan maar wel met huisjes. Babyfoon redt het niet altijd maar je hebt wel babyfoon apps die je dan met elkaar over de wifi/ mobiel internet kan laten verbinden. Gaat prima. Bordje "niet storen" eraan.
Zo hebben we lekker wat uurtjes op t strand gelegen toen onze dochter van net 1 toen lag te tukken 2x PD. En savonds 👌. Natuurlijk even spannend in t begin en ik zat persoonlijk aan de babyfoon vast geplakt ;).
Er zijn mensen die vinden dat t absoluut niet kan, helemaal prima! En anderen die er hun hand niet voor om draaien, ook prima! Kijk wat voor jou goed voelt. Uiteindelijk gaat t volledig om jouw comfort level. 😊
3 jaar geleden
Reactie op Wendy91
Wij hebben dit gedaan toen Kyan, ons zoontje onegveer anderhalf was. Wij he ...
Bedenk je wel dat preston palace een verbouwd ziekenhuis is. Met zwemparadijs bowlingbaan midgetgolf 4 restaurants meerdere verdiepingen en giga veel kamers. Het is niet een klein hotelletje zeg maar.
3 jaar geleden
Ik zou never maar dan ook never nooit mijn kind in een kamer neer leggen en zelf weg gaan!!
Er kan van alles gebeuren zoals een brand of iemand neemt je kind mee. Vergeef je jezelf nooit.
3 jaar geleden
Reactie op wondertjeonderweg
Ik zou never maar dan ook never nooit mijn kind in een kamer neer leggen en ...
Ik probeer altijd om zoveel mogelijk ruimdenkend te zijn, maar nee voor mij is dit ook een no go. Als we een hotel willen gaan we wel met zn tweeën en willen we als gezin, dan een huisje.
Je denkt altijd bij dit soort dingen, ach zal mij niet overkomen maarja, tot het wel gebeurd. Ik zou iig niet lekker zitten.
3 jaar geleden
Ik zou wel even kijken hoe de beveiliging van je babyfoon zit. Ala je bijv via wifi op de telefoon doet. Anders kunnen straks anderen op die van jou meekijken dat wil je ook niet denk ik..
En qua bereik is het soms niet te doen in nieuwbouwhuizen of juist huizen met veel metaal in de vloer dacht ik.
Verder zou ik liever met scherm hebben als ik zo’n afstand nam
3 jaar geleden
Wij hebben toen onze zoon net een jaar was ook in een hotel gezeten. Hij lekker op de kamer geslapen, die uiteraard dan op slot is. Met een telefoon als babyfoon (kan ook via je eigen provider, is dan ook beveiligd). Hiermee heb je ook een camera die je op je kind kunt richten. Wij zaten lekker beneden of boven op het dakterras. Binnen een paar minuten waren we bij z'n kamer.