Puckababy?!

L_2019
19 dagen geleden
Volgen
Hallo dames! Voor ons kindje ben ik eens online aan het kijken naar de slaapzakken van Puckababy. Deze worden mij door zoveel mensen aangeraden! Nu twijfel ik alleen.. bij de geboorte de Original Piep en dan na de eerste drie maanden de Bag Newborn of de Original Mini? Vanaf 6 maanden dan de Bag 4 seasons. Iemand deze al in huis of tips?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Rosalieblok
18 dagen geleden
Hoi, ik heb zelf toevallig gister gekeken in een babywinkel. Heb me even laten adviseren door de medewerkster. Zij raadde het mij af om vanaf de geboorte al een slaapzakje te gebruiken. Ook de puckababy piep. Dit omdat het niet altijd nodig is een baby โ€˜in te bakerenโ€™. De eerste maanden reageert de baby wel op kou maar niet op warmte (baby kan oververhit raken) In een slaapzak kan de baby de warmte niet kwijt. Vanaf 3 maanden adviseerde ze wel een normale slaapzak. En als slapen niet wat mbt onrustige baby kun je altijd de inbakerdoek gebruiken. Hoop dat je ook wat aan dit advies hebt en succes met je keuze!
  • Rapporteren
Susan81
10 dagen geleden
Ik heb bij de 1e na 2 maanden idd de puckababy piep aangeschaft, omdat onze zoon niet goed sliep. Deze slaapzak heeft ons wel geholpen, maar zou hem nu niet direct weer gaan gebruiken. Eerst kijken of deze wel goed slaapt onder een dekentje.
  • Rapporteren
NDJB
10 dagen geleden
Wat een uitvindingen de puckababy. Onze zoon (prematuur) was drama met slapen toen hij thuis kwam. Na het kopen van de puckababy orginal piep had hij zijn geborgenheid weer terug. Aangezien hij 2,5 kg bij thuiskomst was, en toch soort inbakergevoel terug had vandaar onze keuze niet voor een zak. Inmiddels is hij 2 jaar en slaapt hij is de 4 seizoenenslaapzak. Ideaaal!!
  • Rapporteren