Welk kindje wil ook absoluut niet meer in de reiswieg! Hij wil namelijk alles goed kunnen bekijken. Nou heb ik een hele lange baby en ligt hij niet meer comfortabel in de reiswieg. Dus al lekker omgebouwd. Zitting kan helemaal plat. Maar was heel benieuwd wie dat ook al heeft?
Wij zitten hier dus enorm over in twijfel! Lees zoveel wisselende verhalen over het plat liggen en ondersteuning voor de rug. Onze kleine man is de reiswieg ook echt zat. Misschien toch maar eens proberen
(Even voor de foto los)
Met 12 weken paste hij niet meer in de reiswieg en hij zit al een tijdje in een andere autostoel. Daar moet binnenkort de verkleiner uit denk ik
Mijn kereltje past al een tijdje niet meer in de reiswieg. Maar hij is een ligt altijd op de buik. Dus buggy vindt hij niet geweldig alleen wanneer even wakker is prima. Maar daarna in de draagzak
Reiswieg vindt ze nog ok om te slapen, maar bij wakkere momenten is ze voortdurend aan het zeuren. 馃ゴ
Ik ga denk ik dit weekend afscheid nemen van de reiswieg. (20weken)
Maar daar kunnen we geen lange wandelingen mee maken. En hij wil lekker kunnen bewegen. Ik gebruik de maxi cosi echt alleen voor in de auto. Ik vind t zo鈥檔 kl*te ding.
Hallo, de mijne zit ook al in de wandelwagen. Reiswieg precies 2x gebruikt! en maxi cosi vind ze verschrikkelijk want daar krijst in. We hebben het merk Cybex en heb het idee dat ze zich in elkaar geperst voelt en daarom het niet fijn vind. Binnenkort ook een nieuwe autostoel... bye bye money 馃挵
Hier hetzelfde! Vanaf ruim 4 maanden al omgebouwd. Vond de maxicosi ook te koud 馃槈 nu heeft ze veel minder wind met de kap eroverheen. Ik gebruik de ligstand en de middelste stand. Dan ligt ze nog steeds wel, alleen meer zoals in de maxicosi. Heerlijk vindt ze het 馃槉 lekker kijken!